![]() |
Antwoordnummers
Ik kom net volkomen toevallig langs http://www.antwoordnummer.nl en die hebben een heeeel groot archief met allerlei antwoordnummers van allerlei instellingen en bedrijven.
Heeeel veel boze mensen vinden hier hun genoegdoening (vreemd genoeg.... :confused: ), want tot - ik geloof - 5 kilo bezorgt de TPG alles wat je naar een antwoordnummer stuurt op kosten van de ontvanger. Dat is inclusief "oud papier, gebruikte kattenbakvulling en hondenpoep", aldus iemand in het gastenboek. Natuurlijk - als iedereen die nummers op deze manier gebruikt hou je geen antwoordnummers meer over, maar ik vraag me af.... Heeft iemand van de mensen hier wel eens een baksteen naar bijvoorbeeld de IB-Groep opgestuurd, of ben je het met deze informatie van plan alsnog te gaan doen?? :D PCRodent Overigens moedig ik abusievelijk gebruik van antwoordnummers natuurlijk absoluut niet aan ;) |
Nog nooit gedaan, heb ook geen plannen in die richting.
|
tuurlijk heb ik dat nog nooit gedaan... :confused:
|
eh....nee
|
Nee, wel oneindig 0800 nrs. gebeld...
|
Nee.
|
Nee. Ik vind het niet grappig en te veel moeite.
|
Haha, erg grappig, met z'n allen bakstenen sturen naar de IB-groep :rolleyes:.
|
Nee.
Erg leuk ook. :rolleyes: |
Nee, lekker kansloos om een baksteen te sturen. (n)
|
Waarom zou je? Niet grappig, slaat nergens op, kost je zelf alleen maar meer geld waarschijnlijk als we dat massaal gaan doen..
|
Het zou wel grappig zijn als je 1 of andere studentenactie organiseert waarin je met z'n allen iets naar de IBgroep gaat sturen. Bv. erm... een boek waarin niks geschreven staat als symbool voor verslechterd onderwijs ofzo.
En als je dat dan massaal naar de IBgroep stuurt :) (denk overigens wel dat uiteindelijk dan de kosten weer op ons studentjes verhaalt wordt; dus helemaal ideaal is die actie nu ook weer niet) |
Best wel handig soms hoor..
Als je voor de honderdste keer hebt gezegd dat je geen reclame van die sukkels wilt kan je't zo allemaal terugsturen.. |
De IB-Groep heeft helemaal geen antwoordnummer :nono:
Verder heb ik nog nooit zoiets geprobeerd eigenlijk, wel eens aan gedacht als wraak. Maar ja, wat bereik je ermee? |
Zou ik ver moeten kunnen gooien...van Leiden naar Groningen... daar zit het IB toch?? :)
|
Citaat:
Informatie Beheer Groep Antwoordnummer 199 9700 VB GRONINGEN Informatie Beheer Groep (IBG) Antwoordnummer 199 9700 VB Groningen Informatie Beheer Groep (Klachtenfunct.) (IBG) Antwoordnummer 392 9700 VB Groningen Ik moest trouwens erg lachen om jullie reacties, had het wel verwacht ook eigenlijk :D Mgoed ik had nog nooit aan die gebruikswijze van antwoordnummers gedacht en wilde ze jullie niet onthouden ;) |
ik wel een vriendin die leeft van al het eten dat ze opgestuurd krijgt nadat ze wéér een vlieg in de soep heeft gevonden :)
daar heb je nog wat aan, voor de gein zooi naar antwoordnummers sturen slaat nergens op. |
Nadat ik deze topic had gelezen heb ik het direct opgestuurd. :cool:
|
Rotte eieren naar veronica. :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ze verdienen er wel een paar, wat een klojo's daar (n) |
Ik denk dat UPC ook wel eens vaker kabelmodems ingesmeerd met stront toegestuurd krijgt, ik was vast niet de eerste (y)
|
Citaat:
|
Hmm ooit komt deze info misschien wel van pas ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |