![]() |
ik ben niet verliefd
Als je langs me loopt
Smelt ik bij elkaar Maar ik ben niet verliefd hoor! Heus, tis waar als ik je parfum ruik snuif ik de geur op met mijn neus maar ik ben niet verliefd hoor! echt, tis heus Als je me aankijkt Word het warm in mij Maar ik ben niet verliefd hoor! Het maakt me alleen blij Als je naar me lacht Lijkt er een wereld open te gaan Maar ik ben niet verliefd hoor! Ik blijf er alleen van stil staan Ik kan niet meer ademen Als je tegen me praat en als er iets uitkomt dan is het vaak net te laat maar ik ben niet verliefd hoor! op je mooie ogen en je lach ik krijg het alleen warm van binnen het is gewoon dat ik je graag mag je bent gewoon heel grappig en sorry als ik je stoor maar stiekem ben ik toch een klein beetje verliefd hoor :) Irene. |
soort kaartgedichtje - moet je insturen voor die wedstrijd.
ben er zelf nie bijzonder weg van |
Ik vind het een lief gedichtje, mag dat? :)
|
Citaat:
|
Het spreekt me niet zo aan; ik vind je woordgebruik en schrijfstijl niet echt orgineel, verder is het inderdaad een beetje een kaartgedicht, maar voor zoiets is het wel weer heel lang. Ik denk dat het leuker zou zijn als je het wat inkort; dan is het volgens mij best een lief gedicht.
|
liefjes maar zo simpel...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |