![]() |
Gewoontes
Ik heb de slechte gewoonte om elk half uur mijn vingers te knakken. Zijn er meer mensen die zoiets doen of heb jij andere gewoontes/aanwendselen? (En natuurlijk niet: ik eet elke dag om half 6 enz. Het moeten wel lichamelijke zijn :).)
Edit: tics dus...:) |
Bedoel je tics? :)
|
*denkt*
Niet bewust eigenlijk... ik zal er eens op letten. Wel dingen als; wanneer ik moet plassen, heb ik vaak helemaal geen zin en ga ik niet. Telt dat ook? |
Citaat:
Haha, verder heb ik geen rare gewoontes of tics! |
uhm..kan zo nu ff niet bedenken :s
ciao |
Citaat:
|
Citaat:
ciao |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik frummel ik altijd aan mijn eigen haar. Het liefst een klein plukje en dat dan om mijn vinger heen draaien en weer loslaten en opnieuw.
|
uuhm.. nagelbijten
wanneer ik met mensen praat en zit zegmaar ga ik heel irritant met mn voet bewegen.. |
ritmes van muziek meetikken... soms met m'n tenen, dan heeft niemand er last van, maar vaak dus ook met mn handen :o :p
|
Nagelbijten :o
|
Op de binnenkant van m'n wangen/lippen bijten (n)
Edit: Met periodes de velletjes rond mijn nagels eraf trekken (bijten) |
ik beweeg mijn been altijd,beetje 'vibrerende' beweging,geloof ook dat anderen het zwaar irritant vinden :D
|
Beweeg vaak me voet als ik zit te lullen ofzo, nagelbijten..... Kweetnie of ut een tic is, maar was vaak me handen...altijd als ik thuis kom van school, stad, sport whatever hup handen wassen...
|
Dat deed ik vroeger altijd, maar dat heb ik mezelf afgeleerd. :cool: Maar dankzij dit topic krijg ik weer even de neiging. :o
|
Vingers knakken. (y)
|
neiging de mouwen van m'n vriends shirt goed te doen :D
|
Nope. vroeger knakte ik wel altijn met mn vingers, maar dat heb ik afgeleerd (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
ik moet altijd iets te frunniken hebben...Ehm ik bijt mijn lippen kapot, en ik ga ratelen als ik zenuwachtig ben...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |