![]() |
weekendje weg
hoi luitjes,
ik wil rond januari weekendje weg met mijn vriend. :D hebben jullie leuke ideeën om heen te gaan? :( wel binnen nederland mijn vriend wil liefst voor weekendje in nederland blijven en lekker met de auto gaan zodat we kunnen doen wat we willen. en om nou voor weekend naar weet ik veel waar te rijden nee. jullie ideeën??? dank je!!! |
veluwe, zeeland, limburg, texel.. ideeen zat, dacht ik zo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe.. is t toeval, of heb je al gekeken op de site:
www.weekendjeweg.nl ;) (staan trouwens altijd wel leuke dingen op, zoals bungalows maar ook hotels in leuke steden (y) ) |
ik zou ook wel willen :)... hotelletje aan zee? Maar kijk eens op de site van landalgreen parks of centerparks.
|
[QUOTE]Gothic schreef op 30-09-2003 @ 22:05:
[B]ik zou ook wel willen :)... hotelletje aan zee? --> ja lekker warm, in januari :o :| |
Waarom komt iedereen toch altijd met Centerparks aanzetten? Daar vind ik nou echt geen zak aan. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik er vroeger heel vaak ben geweest...
Zoek gewoon een leuk hotelletje in een leuke stad. Belgie of Duitsland is misschien ook nog wel een idee? |
[QUOTE]pinoow schreef op 30-09-2003 @ 22:08:
Citaat:
|
ik zou naar belgie gaan
in antwerpen gaan hangen of in gent of in brussel... toch maar in gent gent is prachtig echt een stad van de liefde, vraag maar aan mij |
Ik zou gewoon naar Antwerpen of Parijs gaan. Niet zo heel ver rijden, niet zo duur, toch erg leuk.
|
Citaat:
|
Efteling natuurlijk!
|
Egmond aan zee! Superhotel!
|
Aan zee heb je meestal super leuke hoteletjes.
Zandvoort vind ik altijd erg leuk, in de winter dan. In de zomer is het één en al toerist. (n) |
Citaat:
|
Groningen of zo en dan hopen dattet sneeuwt
|
Dit kan best in het Grote Tips wat te doen met elkaar-topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=517047
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |