![]() |
ik heb het uit gemaakt maar nu heb ik er spijt van
hallo
ik heb het 2 weken geleden uit gemaakt. Daarna was hij 10 dagen weg met een of ander kamp maar nu ik hem weer zie (vandaag de eerste dag) heb ik spijt. ik ben eigelijk nog verliefd op hem. ik heb tegen hem gezegt dat ik hem mis, maar hij regageert erg bot. heeeeeeeeeellllllllllllllp ik wil hem zo graag terug!!!! juudjuh |
ga eens goed met m praten, en zeg hem dat je spijt hebt, en goed hebt nagedacht en hem toch terug wil..als hij dan niet wil, jeh dan zou ik t opgeven...
|
Ik weet niet hoe je het heb uitgemaakt.
als je dat een beetje lullig hebt gedaan kan ik me voorstellen dat hij een beetje bot doet. Verder zou ik maar ff goed nadenken of je het echt wil,gun jezelf ff de tijd om natedenken of je hem nog echt wel wil.want het is pas 2 weken uit en is het niet zo gek dat je nog gevoelens daarover hebt.maarja je moet ook ff de redenen nagaan waarom je het heb uit gemaakt.Dat heb je ook niet voor niks gedaan lijkt me.succes ermee (y) |
meid. niet doen... heb ik ook gehad bij mn vriendin.
nadat ze het 1 had uitgemaakt en weer terug wou vertrouwde ik haar niet meer. maar toch gedaan. maar dan loop t echt niet goed meer. nu is het 2weken uit (1week en 3 dagen) echt je krijgt er spijt van maar t is beter dan dat t uitgaat met een grote ruzie:) |
Bestaat dat ene tv-programma nog?
|
eigen schuld, dikke bult, groot gelijk dat hij bot doet, je hebt hem gedumpt... hij probeert over je heen te komen en dan kom je even een 2e keer zijn leven door de war schoppen. Hij weet nu dat je hem mist, laat hem maar naar jou komen, en als hij niet komt, wat zijn groot recht is en mij meer dan logisch lijkt, dan zet je je er maar overheen.
|
Je bent 15, meid, get over it.
Die post eigenlijk alleen om het forum bang te maken met hoe cynisch ik geworden ben :o |
tja, hij zal wel denken 'ik blijf niet aan de gang' ;) en gelijk heeft 'ie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij heb groot gelijk
je bent 15 !! get a life!! (y) |
Ajoh, waarom zit iedereen zo te zeiken dat ze 15 is? Dan kan je tog nog wel verliefd zijn en om iemand geven? Misschien anders dan wanneer je 20 bent.. Maar dat maakt tog niet uit?
Ik zou er met hem over praten, of het in ieder geval nog even kijken... |
Ik zou met hem gaan praten of des noods een brief schrijven. Alleen kan me wel voorstellen dat hij bot doet als je het hebt uitgemaakt.. Ten slotte neem ik aan dat hij van je hield..
Nou iig suc6 |
Citaat:
|
Tja, da's jammer, :| .
|
Citaat:
Dat kan ook waarheid zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
2) En toch klinkt er een element van boosheid of verongelijktheid in je woorden door. Alsof je het als verraad ziet (wat misschien inderdaad ook wel een beetje zo is). Is dit niet eigenlijk toch een projectie van jezelf? |
Citaat:
Ik ben toneelspeler in hart en nieren, misschien kan ik me (te) goed inleven in 'het slachtoffer' (haar vriend)... |
Citaat:
2) O ja, maar dat is ook niet erg. Ik praat de acties van het 'slachtoffer' niet goed. Maar ze mag van mij na een misstap op deze leeftijd wel een tweede kans hebben. Ik twijfel een beetje aan die toneelspeler. Of ik begrijp het nog niet goed, dat kan ook. |
Citaat:
1) Ok, als je dat bedoelde dan is het geen projectie op mijzelf. Er namelijk nog nooit een jongen geweest die het met mij uitmaakte om het vervolgens weer aan te maken... 2) Ja, ze mag ook wel een 2e kans hebben, alleen denk ik dat ze haar ex maar met rust moet laten en gewoon een nieuwe jongen moet zoeken en dan hopen dat ze niet weer dezelfde fout maakt... Wat ik wel nog van vroeger weet dat ik ook wel eens spijt heb gehad met uitmaken, maar dan was het meer dat ik het 'missen van een vriendje' dan de persoon zelf... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |