![]() |
zwangerschapstest
hoi allemaal
het is misschien een beetje rare vraag. maar ik slik de pil en wordt gewoon ongesteld maar ik hoor de laatste tijd vaak dat je ook gewoon dan zwanger kunt zijn. Om mezelf gerust te stellen wil ik een zwangerschapstest kopen. Maar wanneer kan je die test dan doen? Moet je hem dan doen op de dag dat je gewoon ongesteld wordt of maakt het nie uit wanneer je dat doet.. ik hoop dat iemand reageerd doeiii eva |
Citaat:
je moet dat ongeveer doen wanneer je denkt dat je ongesteld word ! Maar als je ongesteld bent geweest dan kan je NIET zwanger zijn !!!!!!! Dat kan gewoon niet. Als je ongesteld bent dan gaat al het slijm in je baarmoeder weg en kan een bevruchte eitje niet ingenesteld worden !!!! Dus je bent niet zwanger !!! groetjes Tha Bomb Vivi© |
Citaat:
Dat je dus niet zwanger kunt zijn als je ongesteld wordt, is per definitie niet waar. Meestal, ja, is het zo dat je niet zwanger bent als je (nog steeds) ongesteld wordt. Als je de pil gebruikt is er een kans op zwangerschap als je de pil een keer vergeten bent, of wanneer je last hebt gehad van diarree of overgeven. Dan kan de pil niet goed hebben gewerkt. Als je de pil vergeet in de eerste en/of derde week moet je het meest oppassen. De tweede week is niet zo erg. Ik weet niet of dit per pil verschilt: ik zou hiervoor even de bijsluiter lezen. Gatara |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is zeldzaam, maar er zijn vrouwen die zwanger zijn, maar TOCH ongesteld worden. Gatara |
Citaat:
|
je moet de test eigenlijk doen op de dag dat je ongesteld had moeten worden. dus als je twijfelt, kan je 't maximaal 4 weken nadat je hebt gevreeën die test doen.
|
Citaat:
|
ja, sommige mensen raken idd zwanger door de pil heen....die is niet 100% veilig.
En je kan ook bloed verliezen en denken dat je ongesteld bent maar het kan ook zijn dat dit innestelingsbloed is..... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |