![]() |
@ gedachten als woorden @
Gedachten golven als woorden, steeds maar deinend, langs de kille wanden van mijn gedachtenzee en o zo zwijgende eenzaamheid. Het eindeloos branden van tijd van onbereikbare stranden van volmaakt omsluierd dwalend vroom, door een gindse schemering. Met ingetogen smacht zwijgt een diepe droefheidswaan en kus ik dit bloeddoorlopen hart. Dof zijn zo mijn ogen, maar nu zonder traan en schroom. Ik aanschouw hier een schier innerlijk vermogen. |
Ik vind vooral langs de killen wanden van mijn gedachtenzee heel mooi! Je gebruikt wel moeilijke woorden, maar dat ben ik wel gewend van je. :D Echt mooi!
*geeft nu even geen opbouwende kritiek, komt nog wel een keer* |
Citaat:
dank je...... ik ben even teruggegaan op oude toer.....maar moeilijke woorden zitten er niet in dacht ik hoor......voor mij zijn het woorden die iets omschrijven |
Vind je woordkeuze heel mooi, geeft iets diepzinnigs aan dit gedicht...mooi joh :)
|
Citaat:
dank je... geeft mij weer impuls om meer te dichten :D |
Citaat:
Het eindeloos branden van tijd van onbereikbare stranden van volmaakt omsluierd dwalend vroom, door een gindse schemering. Met ingetogen smacht zwijgt een diepe droefheidswaan en kus ik dit bloeddoorlopen hart. Dof zijn zo mijn ogen, maar nu zonder traan en schroom. Ik aanschouw hier een schier innerlijk vermogen. Mooi einde.....happy end!!:D..........Ik vind dat je mooie woorden gebruikt....(ik zou er zelf nooit op kunnen komen;))>>>>=dikke compliment!!!......liefsssskuzzzLumariamne :) |
hihi dank je.....
hmm veranderen zeg je.... kweet niet moet ik nog wel over nadenken hoor :D liefs D XxX |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |