![]() |
Wat doe jij als je ziek thuis zit?
Behalve slapen?
Ik ben nou al voor de 3e dag thuis en ik had vanmorgen een poging om naar school te gaan maar kzat in de 1e les al over te geven.. Dus toch maar naar huis maarja, nu zit ik hier.. Wat kan ik doen wat doen jullie altijd Geef es wat tip s:) |
Internetten, tv kijken..?
|
spelletje spelen.
huiswerk en andere dingen waar je normaal niet aan toe komt. SMSen. schrijf een verhaal :rolleyes: ga bedenken wat je nog wil kopen (b.v. kijken watvoor brommers er te koop zijn of kleren ofzo) |
films kijken, msn, internet, niets doen?
|
Een goed boek lezen! Als suggestie stel ik Kaas van Elsschot voor.
|
films kijken, tv kijken, slapen, veel lezen, wat computeren en ziekenbezoek laten overkomen :D
|
Studeren?
|
Als ik al thuis blijf omdat ik ziek ben, moet ik wel zo ziek zijn dat ik eigenlijk niets anders kan doen dan in bed liggen, en misschien ff TV kijken. Maar meestal krijg ik daar alleen maar hoofdpijn van. Oh ja, wat ik wel deed toen ik nog bij mijn ouders woonde was lekker lang in een heel heet bad gaan liggen :)
|
ik was maandag ziek
enne toen heb ik de hele dag nix gedaan nja eerst tot weet ik veel hoe laat in me bed gelegen daarna film gekeken en daarna tv en ´s middags ff huiswerk gemaakt... maar was ook niej heel erg ziek ofzow |
tv kijken :cool:
|
dit is alleen als ik niet echt extreem ziek ben, anders lig ik alleen maar in bed..maar anders
- leren/hw maken - veeeel internetten, beetje op sites gaan waar je niet zo vaak komt en tog wel grappig zijn enzo. - films/ tv kijken - dingen doen waar je normaal niet aan toe komt (zo heb ik laatst een rok genaaid toen ik 'ziek' was :).. en me kamer opruimen gebeurt dan ook wel eens) .. ja dat was het wel ongeveer.. |
computeren (y)
|
Leren voor dingetjes die je in de rest van de week nog hebt. En anders gewoon huiswerk maken ofzo, iets nuttigs iniedergeval.
|
Citaat:
|
Trouwens, hoe kan je studeren als je ziek thuiszit? Je zit toch juist thuis omdat je je kop er niet bij kan houden..
|
Muziek luisteren, internet, tv kijken.
|
Computeren. :)
|
Filmpie kijken
internetten beetje masturberen wat eten donald duck lezen |
internetten, tv kijken. slapen. Mn LJ updaten. forummen.
|
Meestal kijk ik dan wat tv, lees ik wat... en wanneer ik me al wat fitter voel; dingen voor school doornemen.
|
Niet veel, beetje ziek zijn. Studeren, TV-kijken, muziek luisteren, internetten. :)
|
- boek lezen
- tv kijken - tv kijken voor je handelingsdelen - leesvaardigheid voor je handelingsdelen maken - internetten - forummen - lekker lang uitslapen - dagje tutten (extra lang douchen enzo) |
Gewoon op de bank of in bed uitzieken en als het weer wat beter gaat maar je nog niet 100% beter bent wat TV kijken en puteren of zo.
|
Als ik ziek thuis ben ben ik meestal ook wel écht ziek. Dus dan lig ik de hele dag in bed tv te kijken of muziek te luisteren.
|
Forummen, tv kijken, lezen, ziek zijn.
|
Uitzieken, als het ziek van het moe zijn is lezen, inetten,
(proberen te) studeren enz. |
Op bed liggen :p, TV kijken, boeken of tijdschriften lezen, huiswerk maken, maar vooral meestal computeren :o. Als ik me dan weer niet zo lekker voel ga ik weer even op bed liggen, tot ik er weer tegen kan. :p
|
internetten,tv kijken,in bed liggen en heel veel thee drinken
|
slapen, tv kijken, msnen, forummen, huiswerk maken
|
Wat een stel watjes hier zeg... :nono:
Tegen de tijd dat ik thuis blijf omdat ik ziek ben kan ik niet meer dan ziek op bed/bank liggen. |
Citaat:
|
vrienden uitnodigen kun je nog btje lachen(het beste medicijn)
|
Ik ben nooit ziek.
|
ik zit nu ziek thuis... :(
eh... friends kijken, lezen en forummen (y) |
Citaat:
maar als ik dan beter aan t worden ben, ben ik zo "verzwakt" dat ik nog wel even thuis moet blijven (vooral omdat ik de sportopleiding doe), maar dan kan ik heus wel tv kijken :p |
Kotsen voor wat het je waard is (y)
|
Ik weet niet, ben niet zo vaak ziek:D
Maar televisie kijken en slapen, geloof ik.. |
Citaat:
|
slapen,bank liggen en wat lezen,internetten, tv kijken.
|
Slapen, videobanden kijken, muziekjes luisteren, internetten
|
zoveel mogelijk uitslapen omdat ik daar anders nooit de kans voor krijg :) en een beetje computeren (wat moet ik toch zonder het internet ) en ook huiswerk.. want stel je voor dat ik die opdracht van dat en dat vak niet heb gemaakt... :p
|
Lezen
|
op de bank liggen TV-kijken :)
|
medicijnen slikken, kotsen, hoesten, kreunen van de pijn, tja tis maar net wat je hebt :rolleyes: :p
|
ziek zijn :rolleyes:
|
Als ik echt ziek ben dan alleen maar slapen en medelijden met mezelf hebben..
Anders: een leuke video huren (die je al een hele tijd wou zien maar niet aan toe kwam), beetje internetten, gewoon lekker uitrusten.. |
tv kijke
forummen gewoon internetten video's kijken slapen |
Citaat:
Ben gelukkig de laatste 3 jaar niet ziek geweest. Wel eens flink verkouden. Als ik echt eens ziek zou zijn dan verwent m'n ma me altijd heel erg. Met veel thee, beschuit en crackers. |
computeren, lezen, slapen, tv kijken
|
Tv-kijken, internetten, smsen en als ik echt heel erg ziek ben slapen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |