![]() |
Mabel en haar verleden
wat vinden jullie van die geruchten over Mabel?? is het zo belangrijk om eventueel het huwelijk niet te laten doorgaan??
wilde ik ff weten.. ik heb zoiets van het is haar verleden.. maar aan de andere kant.. je bent wel heel makkelijk als je een relatie heb met een drugsbaron.. is ze te vertrouwen enz.. wil gewoon ff jullie mening weten xxx |
Wat is een Mabel?
|
whahahahahha de vriendin van prins Friso!!!!
|
ik heb het idee dat ze toen jong en naief was en niet graag aan die tijd terugdenkt, dus liegt ze erover.
maar als ik johan friso zou heten zou het mij een worst wezen zolang ze geen hoer is geweest:D |
Moet de Friso zelf weten... ik ga me niet drukmaken over het koningshuis..
|
Citaat:
|
Interesseert me totaal niet. Zolang ze zelf maar geen crimineel verleden heeft. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie weet heb ik ooit ook 1 of andere massamoordernaar aan de haak geslagen. Wilt toch niet zeggen dat ik dat dan ook ben? Of dat ik geen schoon verleden zou hebben? (voor zover ik weet btw, ken ik geen criminelen. Zover ik weet, he. Je kunt t soms gewoon niet weten ;)) |
tja, t is nogal traditie binnen t koningshuis om verkeerd te trouwen. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit wat ze uitgevreten heeft, 1 meer maakt toch niet uit op zo'n berg foute figuren.
laten we gewoon heel het koningshuis afschaffen, de enige die ik okay vond was claus en die is nu dood, tijd om de zaak op te rollen |
Ik geloof er geen reet van. Er zullen toch echt betere bewijzen moeten komen dan zo'n Peter R. de Vries die met één of ander duister figuur een beetje loopt te praten. Dat is toch ook pure sensatie-TV.
En bovendien: ook al had ze een relatie met Bruinsma, so what? Ze heeft het nu niet meer en Bruinsma is dood, dus wat maakt het uit. Voordat je kunt zeggen dat haar ergens een verwijt van kan worden gemaakt zul je toch eerst moeten weten hoe het zit, en persoonlijk heb ik om het ook maar enigszins aannemelijk te vinden meer nodig dan wat vage roddels. |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
het voorstukje van petr r de vries was echt geniaal... die charlie ofzo komt in beeld lopen, en zegt 'ken je me nog mabel...?' -lange pauze- 'want ik jou wel' gevolgd door een diepe blik in de camera en hup t beeld uit
|
sorry hoor, maar dat intresseerd me dus echt geen moer, en t valt me vies tegen van daar in den haag dat ze hun tijd eerst aan margaritha en nu aan mabel gaan zitten verspillen
|
Citaat:
|
qua ' scum' gehalte past ze heel goed in de koninklijke familie.
Het is bij de Oranjes namelijk traditie om een buid/bruidegom te nemen die het meeste stof op laat waaien in de media. Volgens mij is het een wedstrijdje, en tot nu toe vind ik dat Juliana nog steeds bovenaan staat met haar Bernard |
Citaat:
Een vies dierenbeul, rascistisch mannetje en een crimineel. O ja en een crimineel die z'n eigen criminelen helpt [AH]. O weer wat vergeten en een man die overal wel ergens kinderen heeft van een andere vrouw. |
Citaat:
|
Wat een gezeur weer. Pff alsof er niets beters is om over te zeuren. (n)
|
Wat maakt dat nou uit... Krijgen we dan weer net zo'n verhaal als met maxima? Gaat iedereen zich er dan weer mee bemoeien.. Jemig zeg, maak je druk om belangrijke dingen, niet om dit soort onzin...
|
Citaat:
|
Oranje boven Oranje boven, lang leve de REPUBLIEK
|
*zwaait met Oranjevlaggetje en loopt met Beatrix T-shirt*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals iedereen weet zijn rechtenstudenten luie flikkers die alleen maar bier drinken en parasiteren op het Rijk, waarna ze met weinig moeite toch een goedbetalende baan krijgen en vervolgens de VVD met 30 zetels het kabinet in jagen :D |
Zeker, alleen schurken of mensen met snode plannen doen rechten ;)
|
Citaat:
|
Binnen de JOVD gaat het gerucht dat ze in de jaren '80 een relatie heeft gehad met Mark Rutte. Ook wel grappig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het hele koningshuis kan me aan mijn reet roesten eigenlijk.
|
Alsof er ook maar íemand is, afgezien van de gtst kijkende huisvrouwen van Nederland, die het ook maar íets kan schelen of Mabel ooit in een ver verleden nou wel of niet ruw anaal is genomen door een geliquideerde crimineel.
Mabel.. Puh-fucking-lease :rolleyes: Bijna net zo interessant als de doodgereden egel hier op de straat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
:o
|
Citaat:
stuk erger iig. Wat een rotkop trouwens |
Citaat:
jort kelder, wat blijkbaar een vriend van em is zei: 'hij heeft sex niet zo hoog op de agenda' tzal je vriend maar zijn :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je een relatie hebt met een moordenaar, je weet het en je trekt je mond niet open ben je wél medeplichtig. dus hoe zit het dan als je de vriendin van een drugsbaron bent en je liegt erover?
ik hoorde vandaag een wild verhaal dat ze heeft overnacht op het schip van ?Klaas Bruinsma?- weet niet of ik het goed heb, maar een of andere drugsbaron dus -, meerdere malen, en dat ze op een stoel heeft gezeten waarop vijf minuten daarvoor iemand geëxecuteerd was. Als dat echt waar is is het misschien nog wel erger dan heel dat gezeik om Jorge Zorreguita, maar ik denk dat het gewoon uit z'n verband gerukte roddeltjes zijn. ik maak me er niet druk over in ieder geval. ze moeten maar lekker trouwen. uiteindelijk vinden ze over ieder aangetrouwd lid van het koninklijk huis. juliana en bernhard waren ook niet zulke schatjes. ik vind het koninklijk huis maar een raadselachtig iets :rolleyes: |
daar heb je gelijk in, als het zo was zou ze ook medeplichtig zijn door haar mond te houden...dat vind ik ook!en ja ik denk ook dat het maar wat roddels zijn...je moet toch de aandacht trekken he...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |