![]() |
de WC opschriften topic
of op treinen, prullebakken, grafitti e.d
een erg confronterende uit Bar Amarican Middelburg: same shit, just another day stond ergens, weet niet meer waar: here i stand and hazetate, should I piss or masturbate :D |
Leuk idee, maar dat zijn over het algemeen geen gedichten. Dus hoort het niet thuis hier binnen het forum. Dit hoort eerder bij Kantine ofzoiets. Ik overleg en ga je topic verplaatsen denk ik.
|
Citaat:
|
ik vind t idd kantine materiaal maar hier nog een
ik deze wc woont een geit die je in je ballen bijt maar hij heeft me niet gebeten want in heb m ni zijn bek gescheten |
Citaat:
|
Citaat:
Als je dat zélf definiëert De mensen die dit op wc-en hebben gekalkt, zullen dit niet echt vanuit een literaire emotionele stemming, daar op hebben gezet. Ik verplaats het naar de Kantine. ps: het wc-deur-gedichtje die hier boven is geplaatst, geeft het literaire gehalte al wel aan...daar in kan je al zien, dat het niet opt dop thuis hoort. |
Here I sit
Same as ever Took a dump, pulled the lever The toilet clogged, the water flowed Look out world, it's a motherload :D Niet ergens uit een toilet dat ik ken, maar afkomstig van Beavis (y) :D |
Bij sommigen hangt naast de wc-rol:
Denk niet bij het laatste vel, die na mij komt die redt zich wel :) |
Er wordt bij ons op de uni in één bepaald toilet wel heel enthousiast gevoegd. Het begon met
Met bruin schijt ik schuin Met wit schijt ik shit Met geel schijt ik scheel enzovoorts, totdat het steeds meer tot de verbeelding ging spreken, zoals Met Ad zijn ik op Mat Met Pim schijt ik op Wim Met lol leg ik een drol etcetera :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
wie dit kan lezen heeft naast de pot gepiest
(ergens op zn kop ofzo :D) |
Op de zijmuren: kijk voor je schijterd :D
|
in een studentenhuis aan de onderkant van de bril geschreven:
spetter spetter spater, lekker in het water. |
mn pa dacht een keer lollig te zijn, en hangde 2 blaadjes op een weerszijde van de wc op de camping :
"Kijk naar links" "Kijk naar rechts" |
:d
|
' Some come here to sit and wonder..I come here to shit like thunder' :p
|
euhmm
ooit eens ronny de pleevaarder was hier zien staan :p |
Citaat:
|
hangde :eek: :eek:
|
bij ons op de uni staan alleen maar racistische teksten :eek:
|
help the world, kill yourself.
:D Op een tankstation hier in de buurt. |
bij ons op school staat:
"deze plees zijn niet de place to be" |
Citaat:
op de uni bij mij staan alleen van die semi-intelligente texten 'pim is martelaar van de democratie' 'interresante uitleg, ik denk eerder dat vrijheid hier een grote rol speelt, in dat opzicht zou je kunnen stellen dat ook in nederland vrijheid een schaars goed is?...enz...' en we hebben grote fans van eigen huis en tuin erbij zitten |
Citaat:
ik heb weleens meegemaakt dat iemand serieus na een half uur van de wc af werd geplukt, had hij met zijn dronken kop een half uur dit wc pinong gedaan :| |
Recht voor je op de deur (damestoilet, he):
"Kijk bij brand naar boven" Kijk je naar boven, staat daar: "Bij brand, sukkel!" |
heel vaak van "hier is .... geweest" OF DINGEN ZOALS ".. LOVES ..." en es een keer dat bekende grapje van " ik vloek niet, ik roook niet en ik drink niet, SHIT! mijn sigaar is int glas wishky gevallen! :p :rolleyes:
|
vandaag in de bus:
Afghanistan rules! Dat soort teksten, daar houd ik van! Ga door! Ga door! en je zult zien, het wordt er een stuk mooier van... |
Welcome to the offline discussion group 'The Shit Cabin'
Wij hebben trouwens een speciale plek waar gekrabbeld mag worden, de rest van de muren zijn dan ook best wel schoon. :) |
Ergens stond een keer ..
"If you fuck your mother, your son will be your brother" Hmm .. |
Kijk rechts....... kijk links.......
wc tennis staat op een wc op school, zeer geniaal :D |
Citaat:
Haha die is geweldig :D |
Citaat:
The best Gin is a virGin. (bij ons in de IJdozaal :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als echtparen echt paren
Hebben echtgenoten echt genoten Las ik ooit, op een Belgische WC. |
Citaat:
Here I sit and hesitate Should I shit or masturbate? |
Laatst op de UvA echt drie minuten lang de deur, de muren en het plafond van de WC waar ik was gelezen. Wat ik me nog herinner:
Op de deur: - 'de enige goede Ariërs zijn VEGETARIËRS!' (die vond ik zo goed dat ik 'm in m'n sig heb gezet) - 'Geen eigen mening? Stem Pim!' (en nog een bijschrift van iemand anders wat ik ben vergeten) Op het plafond: - 'Als je dit leest pis je over je schoenen' - (met een pijltje naar het ventilatierooster) 'Residance of mr. Rat' Oh sh*t, een ge-upt oud topic :bloos: |
Heren zet de bril omhoog
Dames zitten ook graag droog |
Citaat:
|
Hehe, lol @ topic. :D
|
Zit ik een aantal jaar op een tussencamping in Frankrijk op een WC te schijten, zie ik op de deur staan: "Zit je lekker?"
:D Natuurlijk heel groot NEE opgeschreven ;) |
Ik kom af en toe wel leuke tegen, maar ik onthou ze nooit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |