![]() |
gothics rulez
krijg jij ook kut opmerkingen en ben je benieuwd waar je toffe kleding kan kopen of wil je weten welke bands hot zijn reageer.
lots of love morgaine :evil: |
nou, wat is hot op het moment dan?
|
whaha, echt alle gothics zien er hetzelfde uit...niet origineel, aandacht trekkers zijn het...
|
veel vage sieraden en veel wicca of satanistische sterren.
de kleding is vaak zwart , paars. voor de meisjes zijn de jurken erg in en voor de jongens zijn de overzeas broeken en band shirts en truien in |
wij zijn geen aandacht trekkers tenminste ik niet ik heb ook een hekel aan wannabees die er bij willen horen
|
Citaat:
|
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: heb hekel aan gothic haters :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
|
Citaat:
|
blaat
|
hoezo blaat vind je t erg da je er niet bij hoort
|
Lieke, ik ben het niet! :D
|
wie is lieke en wat ben je niet
|
Ik ga een topic openen 'pimp rulez'.
'krijg jij ook kut opmerkingen en ben je benieuwd waar je toffe kleding kan kopen of wil je weten welke bands hot zijn reageer. ' lots of hustlin' S :cool: Like this (y). |
Citaat:
|
:evil: heb je ook zo een sappig geile gothickutje ? :evil:
|
neuh, gothics kunnen zelf blijkbaar ook niks verzinnen , I join the pimp club...
|
geen rot opmerkingen graag en anders mail me dan zullen we t samen uitzoeken
|
smsen mag ook 06
|
Mjah ik hoorde dat gothics hun schaamhaar zwart verfen ?
|
niet bellen zit nog op school en anders zet ik hem uit en reageer ik niet
|
doen ze niet
|
ow, wordt ik uitgedaagd door een gothic meisje van 16?... t zal toch niet,maarja iniedergeval het was niet mn bedoeling met je in gevecht verwikkeld te raken hoor...
|
Citaat:
|
moet ik je later bellen ? :)
|
ik ben geen 16
|
omfg
|
sorry ik had een foutje gemaakt
|
Citaat:
|
zou toch zweren dat er net nog 16 stond :confused: ,maarja succes met je gothic gedoe ,ik ga hier maar snel weg voor ik wordt zwartgeblakerd en opgegeten...
|
jij bent standaard iemand undercover
het is nu wel leuk geweest met die bullshit |
je mag me altijd smsen :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: ik zit nu op school en moet zo weer naar de les.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maare ik moet gaan jullie kunnen smsen 0644878654
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kosheen vind ik anders ook wel gothic. (y)
|
yes! ik sta in een topic met een slotje!
|
Citaat:
Eerst moet een FB onde haar steen vandaan komen.. |
Citaat:
(sms "Gothic AAN" naar 06, 55 ct p/ob :rolleyes: ) |
Lol :d:d
|
Citaat:
|
Citaat:
dicht (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |