![]() |
Hoe zag je droomjongen/-meisje eruit?
Leuk he die oude topics :p
Soms zie je iemand lopen, die er echt onwijs leuk bijloopt. Je vriendje/ vriendinnetje, of iemand die je helemaal niet kent. Nou vertel op, hoe zag die eruit? (En in het algemeen: wat vind je leuk bij mensen van het geslacht waar je op valt?) De lekkerste jongen die ik vandaag zag: :p onwijze afzak spijkerbroek afgetrapte old school sportschoentjes geruit overhemd opgerold polootje erover (y) |
mijn droomjongen...... lang, met lang krullend haar, spijkerbroeken, kistjes, leuke bandshirts etc.
En nu heb ik er een die het ook helemaal precies is :) |
Blond, bruin, zwart of rood haar is allemaal ok.
Donkerbruine of felblauwe ogen. (andere kleur KAN ook leuk zijn, mits de rest perfect is) Groter dan ik (1.70), het liefst tussen de 1.75 en de 1.90. Sproetjes zijn echt geweldig, hoe meer hoe beter! Gespierd en mooi gevormd, maar geen sportschool spieren. Beetje baggy kleding (wel strakke shirtjes) en toch nonchalant. En hij moet wel een beetje mond hebben, niet van die lippen die verdwijnen als ie lacht. Ik denk dat Roos en ik het wel eens kunnen worden. ;) |
Citaat:
|
Ik zou misschien beter de uiterlijke kenmerken kunnen beschrijven welk ik niet aantrekkelijk vind, en dat het verschil daarvan een goede benadering van mijn droomjongen is.
Maar daar zou ik zo ontzettend lang mee bezig zijn, :D . En de leukste jongen die ik vandaag zag kan niet eens betiteld worden met 'leuk', :| . |
tsja roos is wel knap ;-)
|
Citaat:
|
Om uiterlijk: ik hou wel van een beetje chinese of slavische trekjes, donker lang haar.
Kleding: geen breezah, liefst beetje ingetogen, donkere kleding iig, geen make-up, schoenen maakt niet uit, geen strakke broeken, ach, zie: wat is sexy bij een vrouw-topic |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe ben je dan wel? breezah?:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mn ideale man kijk maar naar het fotoboek van Marshall. ;)
|
Citaat:
|
Ideale man:
Getinte huid (al hoeft dit niet, maar we hebben het hier over ideaal :p) Donker kort haar Rond de 1m80 ofzo .. iig langer dan ik >1m73< Beetje gepierde armen / bovenlichaam geen borsthaar :o Nonchalante afzak spijkerbroek Leuk shirt |
Mijn buschauffeur van vandaag!! Man ik was echt van slag (zo erg dat ik vergat te zeggen dat ik moest overstappen --> halfuur wachten..)
Voordat iemand mij naar de inrichting sleept; hij was rond de 21 :p Zwart haar, beetje slordig, blauwe ogen, beetje breed, lichte waas over zijn gezicht van zijn stoppelbaardje.. Kleding kan ik niet beoordelen, dat was een blouse en een connexxion-blazer :( |
Ehm in concreto heb ik eigenlijk nog niemand gezien vandaag die echt als lekker kwalificeerde (ik heb nog geen college gehad, dat komt vanavond pas van zeven tot half tien, heerlijk).
Maar meer in het algemeen gaat het om de combinatie ogen-lach. Ze moet een lief, sprekend gezicht hebben. Daar staat of valt alles mee, iemand die een onaangenaam hoofd heeft straalt dat voor mij ook echt uit, dan kan ik die persoon al helemaal niet meer leuk vinden, hoe mooi ze ook gekleed is. En over die kleding, die kan van alles zijn. Ik kijk toch over het algemeen liever naar meisjes die klassiek gekleed zijn, maar niet die kakkertjes. Omhoogstaande kraagjes zijn over het algemeen uit den boze, sjaaltjes ook. Retrokapsels en leren rokjes vallen ook goed in de smaak (y) :cool: |
Citaat:
Noé = lief! (y) |
http://www.facetomorrow.net/webgalle...s/fe0004fd.jpg
http://www.facetomorrow.net/webgalle...omorrowbw2.jpg http://www.facetomorrow.net/webgalle...cetomorrow.jpg Dinges van Face Tomorrow, leuk type jongen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
oke marshall is idd leuk!!
en verdeR: donker haar, blank maar wel een gebruinde huid, mooie ogen, gespierd lichaaam (niet te, maar wel blokjes!!) mooie stijlvolle kleren.. etc.. |
Citaat:
|
Ik zag daarnet een vriendje van mij op de webcam:
Lichtblauwe polo Daarover capuchontrui De rest zag ik niet, maar het maakt niet uit wat hij draagt want hij ziet er toch wel goed uit :o (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik droom altijd van die jongen, met de dreads, de felle ogen, de donkere wenkbrauwen, de lippiercing, de skateshoes, afgezakte broeken en een leuke bovenkant.
mja ach. ik heb er al een boel zien lopen. maar nog steeds heb ik er geen. hehe |
Een donkerdere tint, maar niet te donker (zoiets als Dani, maar dan niet Dani natuurlijk :)) Bruine, iets langere, krullen (mja, hoeft niet per se maar anders wel iets langer haar), blauwe ogen, vollere lippen, geen baardje maar een beetje zo'n waas als de buschauffeur van Qamra denk ik..
Beetje gespierd wel, maar niet overtrained. En verder gewoon gewone kleding. Niet te hip :) Niet te on-hip :) En niet arrogant. My god, waar ga ik dit vinden? |
Citaat:
|
dreads, groen/bruine ogen. donker haar. niet helemaal nederlands. baggy broek, maar niet te overdreven.
*zucht* |
Citaat:
|
Citaat:
|
(blonde) Dreads, pretoogjes, mooie lippen, sikjes of stoppels, leuk lichaam, maar niet TE gespierd/dun.
Wijde afzakbroeken, leuke shirts/truien en skateschoenen. en dan het liefst nog met een Skateboard of surfboard in zijn hand :p (en nu heb ik er 1 :) ) |
Citaat:
|
mooie bruine ogen hmmm
|
mijn vriend :) :D
|
Citaat:
(n) |
Citaat:
|
ooh en mijn droomjongen :
knap lekker stijlvol bruin/zwart haar, soms blond..(heel soms!) lichte ogen prachtig ..bruine ogen ook best sexy! afwisselende kledingstijl..dus jeans & netjes..(Y) langer dan mij mooie schoenen..ik hou van oldskoolgympen bij een jongen (Y) hmm en verder is t een beetje moeilijk uit te leggen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, mn droomjongen: - Lang - donker, kort haar - Vrolijke ogen - stevig gebouwd (geen spieren, maar een buikje!!!) - een streepje haar vanaf zn navel naar beneden (niet verpilicht, maar wel enorm geil :)) - kledingstyle: beetje baggy broek, iets strakker shirtje (ik heb eigenlijk best veel eisen he, voor een lelijk persoon...Misschien de reden dat ik geen vriend heb :s ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje afzakspijkerbroek
blouse met shirt/trui erover (strepen!) lang/dun of juist mollig krullig bruin warhaar grote zonnebril pukkel (tas) allstars en een permanente smile <3 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |