![]() |
ChOcOlAdE VeRsLaAfD?
Hey, hebben jullie ook dat k*t probleem dat je niej van de chocolade kan afblijven?
Het is namelijk zoooo lekkaaah! Maar k krijg er puistuuh van.... en niej chocolade eten helpt niej! WAT MOET K DOEN??? -xx-ies Missy :evil: |
Citaat:
of je moet er allergisch voor zijn |
Citaat:
|
chocola is hartstikke vet, daarom krijg je er puisten van, koop pure chocola, veel minder vet.. :p
|
het is en blijft onzin deze stelling: Van chocolade krijg je puisten. Deze pukkels worden veroorzaakt door een bestandsdeel in de cacao en daar krijg je pukkels van.
|
van chocola kreeg je geen puisten net als van mayonaise niet.. tgaat echt niet om de hoeveelheid vet wat je eet.
|
Nee, ik ben niet chocoladeverslaafd. Yesss
enne, mijn puisten blijven juist weg als ik chocola eet :P puh |
Citaat:
|
eerst bij nederlands even opletten, want volgens mij tel ik 100 fouten.
en daarna hulp zoeken om van je chocolade verslaving af te komen |
Citaat:
Ik kan wel normaal schrijven hoor! En ik ga echt geen hulp zoeken ik vraag alleen om advies! En dan hoef je me niet zo af te kraken hoor! Noujah laat ook maar xxies Missy |
Citaat:
|
Geen chocolade meer eten..
whaha breeezah |
Citaat:
Je schrijft niet normaal, je zeurt over puistjes die je van chocola krijgt (wat misschien best waar kan zijn hoor) maar puistjes heb je nou eenmaal op jou leeftijd. Als je denkt dat het toch door de chocola komt, koop dan gewoon geen chocola meer. Dat is toch niet zo moeilijk? |
|
Nee, daar heb ik geen last van.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ook verslaafd. vooral aan butterscotch chocolade. hoe Hemels. |
Van chocola krijg je puisten, maar niet chocola eten helpt niet, dus dan krijg je alsnog puisten? Dan ligt het niet aan de chocola hoor:)
Maar nee, ik ben er niet aan verslaafd, k vind het wel lekker. |
Verslaafd is een groot woord maar ik moet wel 1 keer in de zoveel tijd chocola eten :) . Dat je er puistjes van zou krijgen is een fabeltje (dacht ik), vindt het wel slecht voor de lijn.. Maar als je het niet meer koopt dan eet je het ook niet meer, en met een beetje discipline moet dat lukken...
|
Euhm ja ben wel redelijk verslaafd aan chocolade, maar krijg er geen puistjes van :p
Pure chocolade schijnt beter te zijn, zit meer cacao in en minder suiker. |
Geen breezers meer voor jou, hehe.
|
ik kan er wel vanaf blijven als het moet of als ik er gewoon niet op kom om chocola te gaan eten.. ofzo..
|
Citaat:
|
Verslaafd is een groot woord maar als het voor me staat, kan ik er niet van afblijven. Het is gewoon té lekker! :)
|
ik heb t zelfde probleem, alleen krijg ik gelukkig geen puisten :)
|
join the fucking club.
|
Citaat:
Ik zou beginnen met een cursus Nederlands. Op schrijfgebied zal er dan een wereld voor je open gaan. :o |
ik eet t bijna nooit,maar als ik het eet,meteen veel :( ik krijg er geen puisten van,ik heb eigenlijk nooit puisten,merk het niet aan m'n eten
|
Citaat:
|
Sorry hoor maar eigenlijk vindt ik je gewoon heel sneu...
Het is toch normaal dat je op jou'n leeftijd puistjes krijgt en als dat door de chocolade komt moet je dat gewoon niet eten! Hoe simpel is het nou?? tip: begin alleen een topic als je iets zinnigs hebt te melden! |
Citaat:
Nee, ik ben niet chocolade verslaafd. |
ja maar ben er allergisch voor
|
Chocolade kan bij mij heel lang op een tafel of in een kast liggen zonder dat ik er iets van pak, maar zodra ik 1 stukje heb gepakt stop ik ook niet meer voordat de hele reep op is!!!
Alleen als ik studeer voor de toetsweek sla ik altijd 7 repen chocolade in (per week :S) en die zijn dan ook (ver) voor het einde van de week op!!! Dus..... ja, ik ben in zekere zin wel verslaafd aan chocolade!!!!! |
nee helemaal niet. ik vind chocola wel lekker maar als ik er teveel van achter elkaar neem, dan bedoel ik pure chocola zonder koekje of weet ik wat erin krijg ik zo'n vieze chocolasmaak :s
|
Je moet een keer zoveel chocolade eten dat je niet meer kan. Wedden dat je nu nooit meer chocolade wilt? :)
|
de enige chocolade die ik egt lekker vind zijn koetjesrepen, en chocolade waar iets inzit ofzow :o *nootjes, butterscotch, vullingzooi :p*. maar om nou te zegge dat ik er verslaafd aan ben, nou nee :bloos:
|
Ik kan er zeer goed vanaf blijven. :)
|
HeeejzZzZ :o
Citaat:
-=xXx=- NiElZ :rolleyes: |
allereerst.. zeg tegen je ouders dat ze niks meer kopen en zelf ook niet kopen..
ennuh van chocola krijg je wel puisten! niet omdat het vet is want boter is toch ook vet? maar er zit bepaalde stof in die dat talg enz stimuleert en waarvan je porien.. nahja je begrijpt t allemaal wel.. geen fris verhaal maar wel kraterstimulerend :s gelukkig let ik er zelf wel op met eten en heb ik er niet zo last van.. maar tijdens te paasdagen is t altijd moeilijk! |
Een paar weken geleden at ik het met bakken, maar de laatste 2 weken ofzo word ik snel misselijk als ik zoetigheid heb gegeten (koekjes lukken gelukkig nog wel ;) ) dus ik heb nu niet zo snel trek meer in een reep chocolade.
|
*chocoholic*
|
Citaat:
EDIT: Ik lees nou die lelijke post van je eens goed door, en dat wat ik zei is dus geen optie.... :rolleyes: Enige functionele waarde van deze post: sLeTjAh!!!!!!! |
Citaat:
Ik krijg prikkende ogen van paarden. Het helpt best om niet bij paarden in de buurt te komen. |
Mijn moeder is verslaafd. Daardoor heb ik er ook last van.
|
er stond pas ergens dat mensen die verslaafd zijn aan chocola, mooie mensen zijn
:confused: vraag me af waar ze deze onzin vandaan halen... |
Citaat:
|
Ben d'r allergisch voor. Als ik het eet krijg ik allemaal bultjes die heel erg jeuken. Ik eet het dus bijna nooit, maar af en toe kan ik het toch niet laten.
|
Citaat:
Nah ja gelukkig komt zo'n dippie maar 1 of 2 keer per jaar, kheb nu voorlopig wel weer genoeg chocola gegeten. |
ik heb toch echt zelf ervaren dat het eten van veel mayonaise en chocolade bij mij resulteert...in puistjes!
|
Ik vind chocolade ook super lekker, met name puur, krijg ook altijd puistjes als ik chocolade op heb (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |