![]() |
Op welke deelfora heb jij nog nooit gepost?
:)
|
Don't know, don't care. :)
|
mystiek en F&L geloof ik
|
Geen idee.
|
geen idee, geen interesse
|
Flora en Fauna zal niet hoger liggen dan 3 posts
Filosofie ook zoiets Mystiek ook al niet bijster vaak en op alle Dans-Toneel-Dicht-Cultuur fora niet, evenals op een boel schoolforums |
Volgens mij op allemaal wel eens :bloos:
|
drugs denk ik
|
* Actualiteit en Nieuws
* Artistiek * Letteren * Toneel en cultuur * Filosofie en levensbeschouwing * Films en TV * Games * Hardware * Populaire wetenschappen * Algemene vakken * Creatieve vakken * Economische vakken * Exacte vakken * Klassieke oudheid * Moderne talen Best veel dus.. |
Ik denk overal wel. Topics verplaatsen inbegrepen.
|
Don't give a fuck.
|
Weet niet.
|
dat met die gedichten enzo..
|
op een aantal huiwerkfora
|
eh... weet ik niet.
dingen over computers (dus software, multimedia, hardware etc...) huiswerk dingen ik weet t gewoon niet! :D |
uhm seksualiteit, mystiek, nog wat van dat computerspul, euh en vast nog wel een paar :)
|
Geen idee, geen zin ook om uit te zoeken. :)
|
Ik heb overal wel eens "slotje" geroepen.
|
ik ben nog lang niet overal geweest :o
|
Mn vaste fora zijn L&R, F&T en de kantine. Af en toe de vakken fora en Onzin. O ja, en A&N. Verder nergens gepost.
|
Eten & Drinken
Flora & Fauna Werk & Geld Artistiek Dansen op Papier Letteren Cultuur & Toneel Mystiek Lichaam & Gezondheid en die huiswerk fora |
Dansen op papier
Drugs en alcohol Sport Hardware Populaire wetenschappen Deze in ieder geval |
Mystiek
|
tekenen en zo toneel mystiek psycho vakken en nog wel wat zulk zoort
|
Mystiek
Psychologie Vraag en aanbod en alle huiswerkfora. |
Een aantal.
|
Lifestyle
School en studie DoP Letteren Hardware Vraag en Aanbod Liefde en Relatie Nachtleven Sport Software & Multimedia M&M en alle huiswerkfora |
Citaat:
|
Gedichtenfora, psychologie, die 'school' fora (behalve 1x wis-en natuurkunde)
|
* Games
* Hardware * Algemene vakken * Economische vakken * Exacte vakken * Klassieke oudheid * Drugs volges mij.. |
Ik heb op alle deelfora al een keer gepost.
|
Alle vakken.
Films & TV. Dansen op Papier. Letteren. Artistiek. Admin. |
Citaat:
|
mystiek
verder weet ik niet |
Werk & Geld
Toneel & Cultuur Filosofie & Levensbeschouwing Mystiek Sport Games Software & Multimedia Hardware Beleidszaken Algemene vakken Creatieve vakken Economische vakken Exacte vakken Klassieke Oudheid Moderne talen Die dus. |
Beleidszaken
|
erg veel :o
alle creatieve fora, bijna alle huiswerkfora, veel lichaam/zielfora |
Ik post alleen op De Kantine, dus ik ben nog nooit ergens anders geweest. :o
|
Ik denk:
Vraag & Aanbod Drugs & Alcohol Seksualiteit Het Nachtleven Games Hardware Populaire Wetenschappen |
Euhm *gaat lijst bekijken*
Actualiteit en Nieuws dacht ik . Artistiek . Letteren . Mystiek . Sport . Beleidszaken Meldpunt & Mededelingen Algemene vakken Creatieve vakken Economische vakken Exacte vakken Klassieke Oudheid Moderne talen Zoiets denk ik :o |
Software & Multimedia
Hardware Populaire Wetenschappen Ook niet :o |
zoveel
|
Op mystiek, drugs en alcohol, Toneel en Cultuur, post ik nooit iets, want daar weet ik vrij weinig van af..
|
hm ik post alleen op:
De Kantine Lifestyle Onzin Films & TV de rest heb ik dus nooit of weinig op gepost...mja die vind ik ook niet leuk :p |
Citaat:
|
Op allemaal heb ik al wel eens gepost.
Ik ben zelfs al eens op alle deelfora tegelijk de laatste geweest die daar gepost had. :) Niet dat het toen nog ergens over ging :o |
Ik zou 't niet weten. Wel een aantal iig.
|
DoP en Populaire Wetenschappen
|
post ongeveer alleen op lifestyle en kantine
|
Mystiek
Sport Software & Multimedia Hardware Populaire Wetenschappen Economische vakken Klassieke Oudheid Daar heb ik dus nog NOOIT op gepost, er zijn ook wel fora waar ik BIJNA nooit op heb gepost, zoals Beleidszaken, Games en Algemene Zaken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |