![]() |
hoe veder!
Er zit bij mij op school een meisje dat ik wel leuk vind, en die groet mij elke keer vriendelijk, elke keer zit er een lachje bij, ik heb een keer een klein gesprek gehad met haar, en sindsdien groet ze me elke keer vriendelijk(met een lachje erbij).
Maar het blijft bij groeten moet ik haar dan aanspreken weer om haar beter te leren kennen, of wat? |
ja
|
Citaat:
|
Citaat:
En om eerlijk te zijn lijkt mij dat ook wel een goed idee. Er is toch niets mis mee om iemand aan te spreken? |
nee ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik weet het eigelijk niet. :bloos: |
Citaat:
misschien als ik haar morgen tegen kom. of niet! |
Citaat:
Ook hallo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pessimistje wordt optimistisch :D ?
maargoed gewoon weer een keertje aanspreken, als zij jou ook leuk vindt dan maakt het niet uit als het een onzingesprek is dan gaat het haar er ook alleen maar om dat er een gesprek is. je kan haar gelijk mee uit vragen maar je kan ook nog fftjes wachten, en haar dan alsnog mee uit vragen. Of vraag haar tel. nr. (of probeer er via via aan te komen).. Genoeg mogelijkheden! |
Citaat:
Maarja ik zal een (onzin) gesprek proberen te maken, als ik haar weer tegen kom, op het juiste moment! |
Citaat:
|
Gewoon aanspreken
Ik had ook zo'n moment met een meisje toen sprak ik met haar na een half jaar en ze kon haar klep niet houden over haar vriendje :( |
Pas op dat ze je niet té aardig gaat vinden he. Dus niet te gay overkomen door telkens heel lief te lachen en haar half te aanbidden in de gang. Je moet haar af en toe ook een beetje links laten liggen, als ze jou echt leuk vindt dan komt ze op die momenten (als het goed is) wel uit zichzelf naar je toe.
|
Citaat:
Waar wil je hiermee heen ? dagje uit ? |
Citaat:
Maar het is wel een goede manier om meer van haar te weten te komen. |
you go men go for here als je haar wil ga dan
|
al die die retorische vragn.. c'mon
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ok, genoeg gekankerd. Er zijn nog topics te verzieken (y). |
Vraag dr email. Via mail gaat praten altijd een stuk makkelijker.
|
Citaat:
|
Gewoon mee uitvragen. Het maakt niet uit als je staat te stuntelen, zolang je haar maar het gevoel geeft dat het je alleen voor haar lukt om je verlegenheid te overwinnen. Voelt ze zich speciaal en dat hebben ze graag :)
|
Ja, oke, al gekletst?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij bent volgens mij zo onzeker als maar zijn kan, je moet je gewoon minder druk maken, je moet gewoon een praatje met haar maken over gezamelijke intresses, houdt ze toevallig van dezelfde muziek? aanknopingspunt!
Succes |
Ja, haar aanspreken is een goed idee. haar naam vragen ook. Als je haar nog een paar keer spreekt, is haar emailadres of mobiele nummer vragen óók een goed idee.
|
Citaat:
|
Agggrrhh wat stom ik heb haar nog steeds niet aangesproken,Nog niet echt een goed moment uitgekozen, is er zomaar op af stappen ook een goed idee of is dat weer opdringerig?
|
Als ze geen duidelijk teken heeft gegeven dat ze je leuk vind moet je het niet proberen vind ik
|
Citaat:
En wat is dan duidelijk volgens jou? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zegt zelf al dat een afwijzing niet het einde van de wereld betekent dus waarom dan toch niet gewoon aanspreken?! Ik zou het als ik jou was niet zo snel doet als ze net met vriendinnen in gesprek maar verder is het niet zo belangrijk wanneer je het doet (y) .. |
Dude, denk eens realistsich. Hoe kan jij nou weten of je haar leuk vind. Je kent haar niet, niet eens haar naam. Dus hoe kun je weten of je op haal valt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet eigenlijk dus proberen aan te voelen wat bij de betreffende dame het beste gaat werken. Mocht je op zeker willen spelen dan kan je natuurlijk het beste gewoon een praatje maken. Vind je haar na een paar keer met haar gesproken hebben nog steeds leuk dan wordt het natuurlijk wel tijd voor een date. |
Citaat:
wie weet :) , wat er gebeurd! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |