![]() |
Op zoek, naar wat?
Bewandel ik vele paden tegelijk,
niet wetend wat de goede is, ben ik eeuwig op zoek, naar iets ik weet niet wat, iets dat ik mis En alles dat ik tegen kom onderweg verrijkt mijn leven met kleur en wijsheid, en toch vecht ik met mijn gevoel een zoektocht, een race tegen de tijd Het lijkt zo mooi, haast volmaakt, en ik, ik weet niet wat het is, ik zaak maar, al weet ik niet waar of waarheen Ik weet enkel, dat dit gevecht niet staakt voor ik gevonden heb, dan ben ik pas klaar en kan ik gelukkig zijn, niet langer nog alleen Ik weet dat ze de laatste tijd minder zijn, ik zit in een dipje, maar blijf toch schrijven in de hoop het na mijn dip weer snel op te kunnen pakken ;) |
oe ik hoop dat je dipje snel over is!en ik vind um opzich wel goed...alleen zegt het me niet zoveel
|
Ik vind hem een beetje geforceerd..hij loopt wat stroef. Je verwoording vind ik heel erg mooi, maar ik vind de opbouw wat minder.
Over de dip: kvind dat je normaal heel erg goed schrijft, dus als het een tijdje wat minder is maakt dat niet zoveel uit...komt wel weer goed :)! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |