![]() |
25 oktober: Flatertheek bestaat 33 jaar!
Dat mag niet ongehoord voorbij gaan, dus er komen bandjes.
Aangezien het bestuur pas gisteren heeft beslist dat dit gaat gebeuren is er nog geen gehele bandlijst bekend, maar tot nu toe komen: Maypole & Gieserwildemannen. Er zullen 4 a 5 bands komen, de andere 3 bands zullen bestaan uit Metal, Punk, Hardcore of als de programmeur heel goed bezig gaat zijn Ska. |
Maypole is wel OK. Maar waar zit dat ding dan?
|
maypole is zeker ok , waar is die discotheek van je ergens?
|
Naaldwijk
|
meneer de expert :rolleyes:
Maar dan ziet het er niet naar uit dat ik er ben. |
Citaat:
dat jij nou te dom bent om google te gebruiken..... |
mooie dag :cool:
maar dan ga ik lekker naar dj format |
en ik naar de Apers.
|
Citaat:
|
zo das al een hele tijd (y)
|
ben er bij .. naaldwijk is toch lekker dichtbij en maypole speelt (y)
|
Naaldwijk ja. :)
www.zoekplaats.nl voor lokatie. www.flatertheek.nl voor meer info, spoedig dan. Het begint in ieder geval 's middags al. |
Meer nieuws!
Ondertussen is de lineup bijna compleet, er wordt nog één band bijgezocht, de programmering is bezig met een skacore bandje. Het volgende kan ik alvast vertellen. 33 jaar Flaat verjaardagsfestival. Waar? Flatertheek in Naaldwijk Bereikbaar? Via Delft: bus 128, rijstijd ongeveer 30 minuten. Via Den Haag: bus 126, reistijd ongeveer 40 minuten. Via Rotterdam: eerst metro naar Schiedam dan bus 126, doet er wel lang over, vanaf Schiedam zo'n 5 kwatier. Tijden? Deur open: 15.30 uur Eerste band: 16.00 uur Kosten? Leden gratis, niet leden 2,50 Welke bands? Gieser Wildemannen (pretpunk) Caedere (brutal death metal) Maypole (hardcore) De Anties (punk) I-Reject (hardcore) Drunktank (punkrock) + nog één band, waarschijnlijk skacore Meer info: spoedig op www.flatertheek.nl |
Laatste band ook bekend. Rightbackedje (skacore).
|
Citaat:
|
Hmm ik besta dan 20 jaar maar bij mij komen geen bandjes :(
|
Citaat:
|
Ik ook niet?
Even ontopic: Dat lijkt me nou totaal niet iets wat ik leuk zou vinden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |