![]() |
Uitstel
Moet je ook iets belangrijks doen wat je constant uitstelt? Vertel..
Ik heb et namelijk best vaak! :o |
Verslag schrijven voor mijn P, verslag over Yakult schrijven, stuk voor project schrijven, 2 hoofdstukken wiskunde bijwerken voor morgen, pgo maken.. Stage-plek zoeken..
Genoeg dus :p |
afspraken maken (Zoals bij tandarts/dokter), huiswerk (maar boeit niet, komt wel goed) etc...
|
van uitstel komt afstel :rolleyes:
|
Ik wel, zo moet ik al sinds juni een dossier maken en inleveren anders mag ik geen examen doen dit jaar (maar niemand die het controleert) en moet ik al een tijdje naar de kapper, sinds juli moet me scooter een beurt hebben de rotzooi van me vakantie ligt nog steeds verspreidt in me kamer enz. enz....
|
Citaat:
|
ja beginnen met m'n stageverslag...
|
Verslagen maken voor school. Momenteel is het een verslag voor biolgie en twee leesdossiers die ik aan het uitstellen ben tot ik er niet meer onderuit kom.
|
Niets op het moment. :cool:
|
Mja, werken.. Ik ben al om 18u begonnen en ik heb nu ruim anderhalf uur later nog maar weinig gedaan!
Verder moet ik nog wel wat dingen doen als schoonmaken, opruimen, cadeautjes kopen, sollicitatiebrief schrijven etc. Maar dat is voor Later :) Eerst deze avond door zien te komen.. |
Ik ben al 2,5 maand terug van vakantie, maar ik moet nog steeds naar mijn werk bellen dat ik terug ben :o
(de winkel wordt verbouwd tot een andere winkel en toen ik op vakantie was waren er sollicitatiegesprekken voor werk in die nieuwe winkel. nu zijn ze dus nog steeds aan het verbouwen). En nog een heleboel andere dingen. Ja dus. |
pff stel zo veel uit
b.v het leren voor duits toets morgen :o i know... ik moet nu eigenlijk leren..maar waar zit ik :o achter de pc maar komt wel goed..hoop ik ciao, adios |
auto maken en stageverslag that's all
|
nee volgens mij niet
|
uhm ja ik stel alles uit totdat het echt moet
|
Uitstel is afstel
|
ik stel meestal alles maar 1 dag uit... en gister heb ik nix uitgesteld, en voor vandaag heb ik bijna alles klaar! dus kan vanaaf lekker filmpje kijken!
(of vast in t voore werken...) |
vorig jaar leren steeds uitstellen maar ik heb me voorgenomen dat dit jaar te verbeteren en tot nu toe gaat het nog goed (y)
|
huiswerk maken
afspraak maken met de huisarts *ik weet wel dat ik dat moet doen... ik doe het alleen niet :|* op tijd naar bed mn kamer opruimen enz. enz. |
Huiswerk stel ik vaak uit.. :s
|
-fiets laten maken
-naar de dokter moet al weken, respectievelijk maanden gebeuren :) |
Alles.
|
Beginnen aan m'n presentatie van 8 oktober
|
Fatsoenlijke videokaart kopen.
|
De kanji voor morgen leren :bloos: Zijn er niet heel veel, maar genoeg... en 't is zo vervelend onthouden met de Chinese en Japanse uitspraken erbij :s
Mja, even zin maken dus... (Maar eerst een cake bakken!) |
leren en afwassen op dit moment.
Ik stel eigenlijk heel vaak iets uit tot het laatste moment. |
Citaat:
|
lezen, véél lezen.
want volgende week moet ik 4 boekverslagen inleveren en heb ik een toets over een ander (engels) boekje.. (n) |
Een begin maken aan mijn profiel werstuk en nee, daar heb ik geen zin in....
|
presentatie voorbereiden
werkstuk maken |
heb nu 2 weken vrij waarin ik samenvattingen van 10 hoofdstukken voor school moet maken en moet leren voor theorieexamen van autorijden, maar stel het steeds uit.
|
verslagen van projecten, geld apart houden voor m'n brommer, afspraak bij de kaakchirurg maken, ehm, wil je nog meer weten?
|
nee, als je het gedaan hebt ben je er vanaf is mijn redenering
|
kamer opruimen, huiswerk maken etc.
|
Citaat:
|
Mn sollicitatiebrief controleren op spelfouten, verbeteren en wegbrengen.
|
De vissen voeren. :o
|
mjah, meedere dingen :o
|
Ja een paar dingen voor school zoals zoeken naar stageplaatsen en me inschrijven voor vrije studiepunten.
Ohja en een CD'tje branden voor een vriend van me, maar dat is wel geen "jager", soms denkt-ie er niet meer aan, maar goed, heb problemen met mijn CD-brander dus ook daarom doe ik het niet. |
ja men kamer opruimen en verslagen maken, nieuwe stage plek en ga zo maar door
|
school dingen doen :o
|
Mijn Latijn leren, wat nu echt moet gaan gebeuren :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |