![]() |
Rondella entry!! en Jankeez!!!!!
nou...hier dan mijn Rondella contest entry en nog een andere die ik alleen heb gekleurd!!
Rondella entry!! Pencils: ikke Inks: ikke Character collors:ikke Background collors: strook http://picserver.proserve.nl/getpict...9&check=132b9a JanKEEz Pencils: Amer Kokh Inks: Vince Collors: ikke http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=354066 |
:D
jeeeeeeeeee ik ben dus strook en hej je vergeet verhaal: strook (y) ik vin um kewl ( ow w8) en die jankees is ook supa marada wis je al |
dope (y) alleen het varkentje bevalt me niet zo rechtsboven, maar verder vet
|
Daarom gaatie ook dood lol, good job on both, De Jankeez pic mocht misschien wat donkerder en wat meer contrast, omdatie de inks nu ook zo donker zijn :P maar overall erg netjes!
|
uh...maar dat varkentje rechts boven in is van een japanse tekenfilm die nu ook op foxkids wordt uit gezonden....genaamd superpig! en omdat Rondella biggetjes afslacht leek het ons wel leuk om super pig erbij te betrekken!! :D:D:D:D:D:D
|
ik vind ze er vooral als geheel heel mooi en ...uhm..op elkaar afgestemd uitzien.. de stijl van nr. 2 vink persoonlijk niet zow cewl, maar die 1e is helemaal leuk. (behalve dat biggetje, ik haat superbig.. maar da zijn personal issues :) )
|
de tweede is zo druk, dat ik echt heel goed moet kijken wil ik zien wat wat is.
die bovenste is koel (y) |
wat heeft iedereen ineens met die varkens?
|
komt door een wedstrijd waarbij je o.a. varkens moet tekenen die afgeslacht worden.
maar jullie entry ziet er goed uit, vooral de kleuren. die tweede had idd wat donkerder gemogen. vraagje: wat doen jullie als jullie winnen? wie krijgt de prijs? |
hehe.....uh tja.....de prijs is een wacom tablet en originele schetsen van Rondella....aangezien ik al een wacom heb krijgt strook die en ik hou de schetsuh!! :D
|
eh getup krijgt de schets ik het tablet
aan gezein get up al ene goed tablet heeft :D tnx voor de kewle replys trouwens |
(y)
|
Ze zijn beiden erg vet!!
Btw, ik zag net dat je vijfde geworden bent bij de wedstrijd. Ook jij gefeliciteerd he! |
Citaat:
|
dank u dank u!!...nou ja vijfde...er zijn 5 winnaars...! :P :D:D :o
Duzz |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |