![]() |
Ic
Iemand die hier IC kijkt? Wat vinden jullie ervan (in vergelijking met andere ziekenhuisseries, acteurs ed)?
|
Ik vind het een goede en boeiende serie om naar te kijken. Hartslag leek me niks en 24/7 vond ik genept van er. Juist een ic is origineel. En het dat elke aflevering een afgerond verhaaltje is bevalt me ook goed.
Jammer alleen dat het tijdens Friends wordt uitgezonden.. |
Ik vind IC wel leuk. Beter dan hartslag, trauma 24/7 en spoed. Wel goed geacteerd en niet zo verschrikkelijk onrealistisch als de bovenstaanden. Daarnaast wordt het ook nog eens in mijn woonplaats opgenomen. :)
|
O ja? Waar woon je dan?? Ik vond 24/7 op zich ook wel leuk, maar IC vind ik -vooral qua acteren- beter. Verder vinnik spoed niet zo goed, en Hartslag sprak me niet zo aan. Heb ik 2 afleveringen ofzo van gezien..
|
In Oegstgeest, ze nemen het op in een oud complex van de marine.
Vanwaar al die interesse voor al die ziekenhuisseries? :o |
Weet ik niet.. Jij? Jij hebt zelfs je avater er op aangepast :P.
|
Ik kijk het af en toe. Vind het 'wel aardig'. Maar niks kan tippen aan ER. (natuurlijk :bloos: )
|
neej, maar die hebben een budget waar geen een nederlandse serie tegenop kan. Maar op zich is IC hier en daar wel iets realistischer (qua gevallen dan) ((ok ok, denk niet aan de laatste aflevering.. :D))
|
Citaat:
|
Nee, ik heb een hekel aan ziekenhuisserie's. Vind het allemaal zo erg 13 in een dozijn. Verschrikkelijk, ook om naar te kijken. :nono:
|
Citaat:
|
Ik ben dol op ziekenhuisserie's. IC vind ik wel een leuke serie, redelijk geloofwaardig.
|
Citaat:
Ach, af en toe is het wat overdreven, maar voor de rest valt het toch wel mee met dat 13 in een dozijn?? |
Citaat:
|
Ik gok dat je je over een jaar in de lotingen stort?? -so do I :o -
|
mijn laatste offtopic reactie:
Goed gegokt :o |
Ik vind het wel leuk. Maar ER is veeeeel koeler! (y)
|
ik vind het leuk en het lijkt tenminste echt. sniet zo genept
|
Ik vind het vreselijk (n). Van wat ik gezien heb gaat het meer over scheidingen, familieproblemen enz... dan dat het veel met de ic te maken heeft.
O ja, soms was er ook wel eens een patiënt heel erg ziek(tussendoor) ;) . |
Citaat:
Levendige patiënten op een IC? |
Trauma 24/7 waren de buitenscenes in Haarlem opgenomen :D
maarre heeft iemand verleden week kopspijkers gezien? whahaha dat die een familie van de patient die daar in het ic lag naar die dokter toe rent en vraagt: "Dokter, gaat ze dood? :eek: " en die dokter :D : "We doen ons best..." oeps foutje. :cool: |
Citaat:
Maar ik hou helemaal niet van ziekenhuisseries, en dat verklaart misschien waarom ik het zo dom vind. |
Citaat:
|
Ik had de Kopspijkers zelf niet gezien,maar ik vond hem wel :cool:. Alhoewel hj erg voor dehand ligt natuurlijk. En vorig seizoen ook bij spoed. 'De ambulance komt eraan' (= overdag) *ambulance komt*(= nacht) :o
Maar IC is wel realistischer dan bijvoorbeeld ER. Want daar werd gisteren gewoon doorgevochten op de EHBO... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |