![]() |
Uitgaan in Arnhem
Waar gaan jullie heen?
Ik vind the move het leukste, gevolgd door de buurman. |
Je moet je schamen! (n)
|
Citaat:
|
Ik ben een keer in de korenbar geweest, wat een kaktent :p
|
ohmygod.. ik ben daar 1 x in Aspenvalley geweest en dat was verschrikkelijk ! Verschrikkelijk... go anywhere except there!
|
in arnhem moet je gewoon niet uitgaan... je lijkt wel gestoord, het is helemaal niet zo heel ver van nijmegen
en ook in wageningen, ettelijke kilometers verder zijn vaak vette feesten... ach weetje.. als je uit het oosten komt moet je gewoon vooral veel reizen om uit te gaan |
the move is leuk en de goudvishal
|
Citaat:
Goed, de Move dus, verder cafe Stortebeker en de Goudvishal. Het is kut dat zo'n beetje alles om twee uur al dicht gaat. (n) |
dankzij het oosten is het zuiden niet het beroerdst qua uitgaan (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De hele korenmarkt is geen flikker aan..
behalve toen dinand op dat dak stond :) maar stappen in arnhem.. NOUW NOOIT MEER |
lol The Move is maar een kroegje hoor :D
je kunt er niet echt "Uitgaan" Ik kom wel vaak bij the move maar dat is om te zuipen :D habbana is wel lache , enige tent waar ze niet van die idiote beats draaien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom zo agressief tegen move people?:( |
Hey, ik zie jou er ook anders nooit :D
En ik snap niet waarom ik naar Nijmegen zou moeten, vermaak me prima in Arnhem. Wouter: nee, wij waren wel naar de Buurman, maar niet naar de Move. Dat was de Stortebeker, met al die alto's :D Stortebeker is wel leuk, maar meer voor als je met een grote groep bent. |
Goudvishal drum 'n bass!!!
In november weer Forms!!! Komt massaal en dansch!! |
In de Stort is de muziek erg hard en er is niks aan als je niet blowt ;)
Met de Move is niks mis hoor :( Maar ik ga niet zo heel vaak uit. |
Ik was 2 weken geleden weer is in Arnhem en dat was ook al weer een aantal maanden geleden maar dat hindert niet.
Het was zeker wel gezellig en in 6 verschillende tenten geweest ofzow. Komende 3 maanden dus weer niet :p Arnhem is wel erg duur naar mijn mening. |
arnhem is niet tof!
|
Citaat:
ik ga er zelf naartoe |
Zie ik je daar :)
|
wat voor publiek komt daar?? ..vind drumm'nbass namelijk best wel erg ok (y)
|
Citaat:
|
Als ik naar een drum n bass-iets wil dan ga k wel naar Doornroosje. In Arnhem uitgaan is echt ergerlijk saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mwah, valt behoorlijk mee. Laat ik het zo zeggen: alles behalve BrEezAh-schletjes en ander trance/skihut/r'nb volk. Nee hoor, ik generaliseer helemaal niet Voor foto's: www.formsevents.com |
Citaat:
nee.... k ben beter dan dat |
Citaat:
http://www.formsevents.com/html/picg...6-4625_IMG.jpg |
Citaat:
Denk dat ik ook over jou nu wel een passend oordeel klaar heb... :mad: |
Citaat:
|
Hey noé samen wat drinken bij the move??? ik betaal :D
|
ik vind arnhem geweldig...ben er iedere week te vinden!!! ..vooral in the move !!! :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent gewoon een bo3fje |
Citaat:
En jij? HEAO? |
Citaat:
En ik niet. Ik woon er alleen. |
Citaat:
|
ja, sorry, ik ben een n00b :o
|
Citaat:
|
Hehehe jaaaa... ik ga eigenlijk overla wel heen... :eek:
Meestal lopen we eerst alles af op de korenmarkt(van Buurman naar Plaza, naar Jules, naar Bumpers naar woodys naar Ritzys) en dan kijken we waar het het leukste was en gaan we daar alsnog heen.... Woodys vindt ik wel leuk, het is alleen echt keidruk, je heb echt 1mm² om te ademen maar ik ken echt bijna iedereen die daar komt dus das dan wel weer gezelly.... Vroeger ging ik nog wel eens naar Ritzys maar daar kom ik niet meer omdat een ex van me daar behoorlijk uuuh.... 'populair' is en uuh ja, dat kan ik niet aanzien :D Bumpers is ook wel leuk om af en toe ff te stampen.... :) |
Klinkt leuk dat forms, ga er denk ik ook maar eens kijken :)
Oja, is het trouwens waar (als ik dat al niet eerder vroeg) dat op vrijdag heel ander publiek in de buurman komt dan zaterdag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er nu 2 keer geweest en ik vind het daar echt wel leuk, wat echt vet is de Manhattan. Van te voren nog even langs de judge maar dat is niet meer zo druk hoorde ik, Woody is altijd zo druk maar wel mooie dames maar Manhattan is dus het leukste!!
|
Citaat:
Naar mijn weten zit er geen Judge in Arnhem. Ik denk dat je Jules bedoelt. Wat een kuttent trouwens. (n) |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |