![]() |
engels en shit
Engels is een relaxt taaltje, je zit gewoon te chillen in de les, en op het PW haal je altijd wel een 9, of je moet er slecht in zijn, dan haal je een 3(intelligent he..)
Duits is niet zo'n relaxte taal, je zit in de klas te relaxen, maar op het proefwerk weet je niet meer of het die, der of das kuchepann is, weet je wel Frans is gewoon masterk*t, want daar snapte ik echt de hol van(ben er vanaf). ik zat in de les te zwoegen, en op het proefwerk snapte ik de vraag niet eens, dus das mijn mening oh ja, nederlands is easy as pie, want dat spreek je al... duhh Groetjes wingmanwarrior@hotmail.com |
kan de volgorde ook precies andersom??
|
Engels is supererg SAAAAAAAI... de opdrachten zijn dom, daarom doe ik ze niet, maar aan ut eind van de periode moet je toch ineens veel inleveren.
Duits is MOEILIJK... We krijgen geen grammatika uitleg meer en ik doe alles fout en ik snap er weinig van Frans snap ik iets meer van.. maar niet genoeg... Maar de proefwerken zijn supermakkelijk Nederlands is vaag: het is niet moeilijk maar je moet veel doen: dus is er nix aan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |