![]() |
Explain The Name
Omdat ik vaak "vreemde" :) reacties krijg op mijn nickname (hij is inderdaad dubieus) en omdat ik me soms heel erg afvraag waarom anderen een bepaalde nick hebben of waar hij vandaan komt:
Explain The Name! rijmt een beetje! Spunky betekent volgens het woordenboek: 1. showing courage; 2. willing to face danger 3. full of spunk; quick; spirited Daarnaast is het een ontzettend mooi liedje van Eels en is er ook nog een tekenfilm hond die zo heet: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=372245 De bijnaam kreeg ik ooit van een goede vriend en mede-eels fan. :) |
op Lifestyle?
|
Citaat:
|
Mijn nick heeft daar wel mee te maken, was gewoon benieuwd naar de mensen hier. Of ze via hun nick hun lifestyle ook laten zien. Maar als de forumbazen vinden dattie hier niet hoort, dan delete 'm maar hoor. :)
|
Narod is mijn naam andersom... = Doran
|
Anteverta is de Romeinse godin van de toekomst...
Die naam heb ik uitgekozen in een periode dat ik me nogal veel voor goden en godinnen interesseerde, en ik heb hem maar gewoon gehouden. En t begint hetzelfde als mijn eigen naam An teverta An nemieke *tadaaa* tevreden met mijn explaination? :D |
Rodina betekent in het russisch moederland.. Naja ikheb niets met rusland ofzo maar dat terzijde.
Rodina is een van m'n paardjes. Ls -> Dk |
Ik heet Roos ;)
|
dit was laatst toch ook al geweest?
divina flor komt uit een boek, betekent 'goddelijke bloem' (is spaans) |
Cæles is het latijn voor hemels.....vond t wel mooi staan :p
|
Lijkt me ook niet echt lifestyle dit maar okeetje..
Eyv spreek je uit als Eef en aangezien ik Evelien heet ... had een crea vriendin ooit bedacht |
bijnaam van men moeder van vroeger lotjesnotje. Nu noemt een jongen uit me klas me weer snotje...
|
ik was een keer met 4 vriendinen in de stad en bij zo'n winkel was er een groete g aan de muur. een vriendin van toen zei dat ze altijd heeft gedacht dat die van haar was (g-->Ghislaine) en toen zei ik nee die is van merel--->gerel en toen zei zij nee Gadje, want ik heet eigenlijk Jadwiga en mn bijnaam toen was jadje.
tadaa sindsdien heet ik gadje voor heel veel mensen, zelfs mijn ex-baas noemde mij zo! |
kakkervriendje vond mij boerenmeisje
marieke werd meriekuh en dat is het wel |
Citaat:
|
Alweer? :o
Ik hou gewoon ontzettend van tandenpoetsen. :p |
Stuur maar weer lekker terug naar Lifestyle. (y)
|
Citaat:
|
k heet Yvette -->werd door mensen ingekort tot Yvat
|
Omdat ik mensen 2,5 jaar geleden uitschold voor Ufke.
|
mooi woord
synclinorium= geologische vakterm ciao |
Assasin staat voor Automatic super sonic area sensor in netherland.
:rolleyes: :rolleyes: |
Signy: meisjesnaam uit een boek. Toen ik me aanmeldde hier, was ik dat boek aan 't lezen en ik vond het wel een aparte naam.
|
Neeeeeeeeee.
Niet wéér. |
tsja, je wilt het niet weten, geloof me......
|
Fan van Metallica, de naam zuigt, maar weet tot op heden niet beters.
|
Voor de ik weet niet hoeveelste keer: Koffie zwart met suiker.
|
Citaat:
|
uhmm ff kijken wat klinkt als een goede uitleg....
Ke= eerste letters van mn achternaam Tjing= geluid van een fietsbel :o :D |
Mijn echte naam is Kamilla. Toen zei iemand een keer Kamil, en dat vond ze op kameel lijken. Dus toen was het eerst een tijd kameeltje, tot ik een keer vertelde dat ik Kaatje Koe werd genoemd vroeger hebben ze me gebombardeerd tot Koemeeltje. Maar zo word ik nu niet zo vaak meer genoemd, het is gewoon een bijnaam die ik bijna altijd op internet gebruik. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WooF------> uitroep van een hond
staat op bureau een fotolijstje met WooF erop en een foto van onze hond erin. fotolijstje staat naast computerbeeldscherm zie het dus tegelijk. |
Citaat:
|
Mijn irl-naam lijkt erg op m'n nick. Een beetje dan. ;)
|
*zucht* Ga ik niet nog een keer uitleggen
|
'Toen mijn koningin nog een klein prinsesje was..'
Blof - Droomkoningin Mooi nummer. Dus vandaar. (y) |
Citaat:
|
Ga maar zoeken in een oud topic ofzo :p
|
De naam van een briljante schrijver en politieke filosoof.
|
Citaat:
Mijn naam doet neit ter zake dus ik ga er ook niet op in. mensen die het echt willen weten nemen wel contact op. |
Nonaj is het omgekeerde van mijn tweede naam...mijn ouders waren kennelijk in een rare bui toen ze mij een naam moesten geven :rolleyes:
Verdere uitleg staat wel in een ouder topic... :) |
Citaat:
|
Ik ga mijn naam veranderen.
Dan wordt het Jadeal. Dus i.p.v Ja! Die! wordt het Ja! Deal! pigs in spaaaaace :p |
nummer van de deftones
|
Citaat:
mja mijn nick, uhh vriendinnen en ik hebben iets met vissen, dus nou ja toen was het eerst bLuB iK=ViS, mja die was zo lang (en breezah;)) dus ik heb m pas veranderd in Blubje, zodat ie toch nog een beetje herkenbaar is met mn oude nick :p en vissen zijn leuk :D |
SEMYAZA - According to Jewish mythology the leader of the fallen angels, children of heaven who descended from the celestial kingdom and entered into union with the women of the world. Also called Semyaz, Shamazya, and Semiaza, he brought with him two hundred fellow angels; they not only begot children by the women, they taught humanity a variety of useful talents, such as medicine and plants, and some destructive skills as well, including sword making, astrology, and adultry. Most wicked of all were the children of the angels, giants who stood several miles high and brought much suffering to the people of earth. In vengeance, the Lord dispatched his most powerful angels, including Michael and Gabriel, and they imprisoned the fallen angels in the valleys of the earth. The giants were later wiped out in the Great Flood of Noah fame.
Zie verder The Book of Enoch. |
Citaat:
O ja en het vat mijn karakter wel goed samen. Al heb ik een hekel aan clowns. |
Laatste keer.
Kruimel is hoe mijn vader me soms noemt, doet hij al sinds mijn geboorte. Toen was het omdat hij me zo klein vond in vergelijking tot zichzelf, nu uit gewoonte. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |