![]() |
Heb ik misschien add?
Beste mensen. Ik houd mij de laatste tijd best wel bezig met de "aandoening" ADD...ik herken best wel wat symptomen van add. Ik weet het, ik moet zeker zelf géén conclusies trekken, maar het blijft toch wat in mijn hoofd rond spoken. (ik ben rusteloos, ik kan mij slecht concentreren/ de aandacht er bij houden; bij schoolwerk, als er iets wordt uitgelegd etc, ik ben behoorlijk chaotisch/ ik kan soms ook weer heel perfectionistisch / precies zijn , ik heb stemmingswisselingen. (etc.). Ik weet dat je het niet zomaar kan "krijgen" . Het is een aandachtsstoornis die al op vroege leeftijd moet zijn ontstaan. Add is bij mij al eens ter sprake gekomen, doordat mijn broertje een ad(h)d test kreeg toen hij klein was. Mijn moeder vond heel veel punten van die test slaan op mij...er is echter nooit onderzocht of ik het eventueel had.
En nou zijn mijn vragen aan jullie, die ADD hebben: >>>>Wat zijn de symptomen waar je 'last' van hebt?. >>>>Wanneer/ hoe kwam je er achter? liefs, xxxxx mariamne |
Het is ADHD :D
Whatever, doet er niet toe. Ik heb geen ADHD, dus ik kan je ook niet verder helpen. *knuf* |
Citaat:
Maakt verder nie uit;)..lief dat je hebt gereageerd.....knuffffffff trug |
:o Stom, ik had het moeten weten, want ik heb er een documentatiemap over gemaakt :o
|
Citaat:
|
Citaat:
topicstarter -> ik herken hoop van jou in mezelf... ben paar keer bij psych geweest, krijg over week ofzo de uitslag zegmaar te horen... dus dan heb ik meer info... :) |
heb het zelf niet, maar wel iemand waar ik heel veel van houd, dus ik weet er wel wat van. hij heeft aandachtsstoornissen, concentratieproblemen.. als je met hem praat en er komt iemand binnen, dan let hij op die voetstappen ipv op het gesprek. dan lijkt het alsof hij niet meer naar jou luistert, omdat hij dus gefocusd is op die voetstappen, want die hoort ie dus tegelijkertijd met dat gepraat, maar hij luistert weldegelijk.
was even een voorbeeldje, zal dalijk nog ff wat bedenken, maar ik moet nu naar school :) |
Het schijnt dat ik t kan hebben...
Maar kweet de symptonen niej eg...:( |
Citaat:
Spannend zeker, om die uitslag te krijgen?.....ik zou graag van je horen, wanneer je de uitslag hebt gekregen....en hopelijk kan je mij er dan wat meer over vertellen....wat herken je allemaal van wat ik vertel....en in wat voor mate? en heb jij ook last van andere symptomen? En die keren dat je naar de psych bent geweest....hoe is dat ongeveer gegaan....zijn dat lange "onderzoeken"/gesprekken? en wat wordt er zoal gevraagd..... Hoe ben je er toe gekomen, om hier onderzoek naar te laten doen...of/dat je ad(h)d hebt?..... Allemaal vraagjes;)...ik hoop dat je ze beantwoordt...":) liefs, Mariamne |
Citaat:
liefs, Mariamne |
Citaat:
Waarom denk je dat je het hebt?......waar heb je last van? Als je meer wilt weten over ad(h)d...de symptomen etc...kijk dan es op de site: http://www.antenna.nl/hersenstorm/ADD_of_ADHD.html Liefs Mariamne |
ik zou je voor meer uitleg willen verzoeken mij op je msn te zetten (pizza_Racer@hotmail.com) omdat dat ten eerste makkelijker praat, en ten 2e ik geen onnodige dingen hoef te vertellen en je tussedoor ook nog vragen kan stellen of wat dan ook :)
*bekent* heb ook geen zin om 't hier te typen... zou denk ik toch wel hele lap text worden dan |
Citaat:
|
Citaat:
LEES het nou eerst eens goed... dat STAAT er toch.... Genesis |
Citaat:
xxx |
Citaat:
xxx mariamne |
Kijk ffies op www.adhd.nl daar staat er ook uitleg over! ik heb een vriendin die het heeft maar die heeft echt ADHD (alle dagen heeeel druk ;) ) maar met medicijnen is het prima te doen....ze moet ze alleen niet vergeten hahaha
veel succes (ps In het Engels heeft men het vaak over ADD, dus zonder H, als men àlle ADHD bedoelt, dus met en zonder hyperactiviteit. ) |
Citaat:
|
Citaat:
liefs, mariamne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |