![]() |
[GEZ] Huis/Appartement, min 2slpk., max 299,-
Ik zoek een appartement of huis met:
- 2 slaapkamers - wc, douche,wastafel - keuken(tje) - woonkamer - CV ketel In Eindhoven Max. 299,- per maand Is bedoeld voor een jongen van 19 en een meisje van 18. Als uitwonende krijgen we samen 320,- extra stufi. We willen max. 299,- omdat we dan nog huursubsidie krijgen (van rond de 125,-). Ik hoop dat iemand toevallig iets heeft... |
dat lukt je noooooooit voor die prijs
|
Citaat:
|
Whahahahahahaha :D
Kom op man :rolleyes: een appartement 1. in een studentenstad 2. met meerdere slaapkamers 3. met een eigen keuken 4. met een eigen douche 5. met een eigen toilet Denk maar aan 600-700 euro. |
Citaat:
Citaat:
Lekker boeiend dat het ene studentenstad is, ik zoek niks studenterigs, ik zoek een vaste woning. En ieder huis heeft een eigen keuken, douce, etc.. |
wil je een huurwoning, zul je je naar alle waarschijnlijkheid eerst moeten inschrijven bij een woningstichting en een aantal jaartjes wachtten. Ten tweede is die prijs die je witl betale belachelijk laag, maarja succes met zoeken :D
|
Citaat:
de wachttijd is afgeschaft, tegenwoordig werken ze met een ander systeem (vraag me niet hoe dat zit). En de prijs is niet laag, dat is normala voor een starterswoning, niet groter dan dit: http://www.hhvl.nl/pcib/hhvl/hhvl/IMAG0000/00000163.JPG of http://www.hhvl.nl/pcib/hhvl/hhvl/IMAG0000/00000162.JPG etcetc Kosten: 299,- p/m in Eindhoven, woensel.. Maar al bewoond.. |
Citaat:
Vind je het toch voor 299, dan heb je heel erg geluk, maar dan kun je er ook op rekenen dat er aardig wat aan mag gebeuren. Ga eens op zoek bij een woonstichting, dan heb je erg kans dat je wel even mag wachten, aangezien de hoeveelheid huurwoningen aardig daalt, maar binnen nu en een jaar heb je dan toch wel wat gevonden. Dan kun je er wel op rekenen dat het in de randwijken 400 euro zal kosten. Hier hoef je er niet naar te zoeken, ik denk niet dat ook maar iemand je hier kan helpen. |
Citaat:
|
+ servicekosten
|
Citaat:
Citaat:
Lees eerst het topic ofzo? Die huizen zijn beide 299,- p./m staat erbij :rolleyes: Verder heb ik al gezegd dat ik al bij 3 stichtingen ebn ingeschreven. En het blijkt idd dat niemand me kan helpen, aangezien er nog maar weinig zinnigs is gezegd.. |
Kan wel degelijk hoor, alleen goed zoeken.
|
Citaat:
|
das nie duur 299 voor zon huisje zoiets staat hier in tilburg nou nooit voor die prijs!! toch altijd wel boven de 300 euro voor een beetje een fatsoenlijke woning.. maar ach sta pas n jaar ingeschreven dus duurt voor mij nog wel ff ben ik bang!!!!
succes in elk geval!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |