![]() |
Wat is nou ECHT een mooie naam?
ja dus...
of hoe zou je je kind dan noemen/ of hoe heb je die al genoemd? leef je uit! voor mij iig fee en witte (voor een meisje en jongen dan) |
voor mij Dewi, jim en jamai:p
|
topic is nou al zo vaak geweest...
|
I dídn't know, sorry
|
Fee en Witte? Zorg er dan meteen voor dat je kinderen niet voldoende zuurstof hebben bij de geboorte, als je je kinderen haat, doe het dan goed...
Die namen, omg :( |
Fee en Witte, dat meen je niet :s
Ik weet niks, dit is al zooo vaak geweest. |
Henk Vos.
|
Gersom :D
:bloos: |
Ernst *zo heet mn broertje*
|
Citaat:
:D :D :D |
Citaat:
|
Gekluisterd aan kindertelevisie breng ik mijn eeuwigdurende misere (met apastrofe) door. :( :(
|
Jaap (y)
|
witte en fee :s hm hou je ook niet van je kind..
|
Citaat:
|
eh... zal ik als eerste maar s serieus antwoord geven? ;)
* Esther |
Padian voor een jongen (op z'n Engels uitgesproken: peej-die-jen). :) Zeg nou zelf, is het geen schattige naam? :) :cool: (y)
Ik heb de naam zelf bedacht: hij is samengesteld uit 2 bestaande namen... :) namelijk Patrick & Diana (de voornamen van mijn favo acteur en actrice) :) Groetjes, Ripper |
Sander. :cool:
|
:D Gewoon Jan is ook een optie. Of voor een meisje Mien ofzo. Lekker oer-Hollands!!!!!! :D :D
|
*kuch :)*
zonder de streepjes dan he :D |
Ik vind trouwens Xanthe echt gaaf. (y)
|
Ik vrees voor je dat deze dicht gaat omdat:
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=kind http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=431918 http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=kind |
Ik snap niet waarom iedereen doorzeurt over Fee en Witte. Dewi, Jim of Jamai, dat is pas erg. De namen op zich zijn niet lelijk, maar het feit dat je dan naar een Idols-figuur bent vernoemd lijkt me vreselijk (n)
|
Citaat:
Casper is mooie naam :rolleyes: Pieter is mooie naam :rolleyes: |
Fee en Witte, zijn dat Vlaamse namen? Persoonlijk niets op tegen.. Maar wat ik echt vre-se-slijk vind zijn dubbele namen: Jan-Paul, Kees-Jan, Peter-Paul...
|
Citaat:
Ik noem d'r Nena, of misschien Nina. En als het een jongen is, dan heeft 'ie een probleempje geloof ik.. :s |
Valentijn vind ik een mooie naam! (voor een jongen dan... voor een meisje.. uhh.. Valentine? hmm nee das niet mooi.. nou ja, ik hoef dr ook nog lang niet over na te denken!)
|
Citaat:
zie je t al voor je, op sollicitatie oid...dat kan toch niet |
Mark
|
Sterre
en nou kappen met die topics! ;) |
Fee vind ik best mee vallen, hoewel ik Fay dan wel leuker vind...maar goed, ik zou m'n kind nooit zo noemen (de oppas van een vriendin van m'n zusje heette btw Fay). Ik ga m'n kind geen naam geven waarvan er dan vervolgens 7 in de klas zitten (Sterre bijvoorbeeld), maar ik wil m'n kind ook geen naam geven waar hij/zij zich voor hoeft te schamen of dat hij/zij het continu moet spelen enz.
|
Fee :|
Witte :s *blugh* Ik zou de mijne uuuh..Chanel noemen :p |
Jeumig, weer zo´n rottopic over kindernamen, die hadden we nog niet :rolleyes:
|
Citaat:
|
Moedjahied :D
|
lava *wat ben ik toch gemeen* :evil:
maarja nou heb ik ook een teringhekel aan kinderen |
Citaat:
ninah is mooi en julian, |
Citaat:
|
voor een meisje: sarah of sofie
voor een jongen: maarten |
Citaat:
:rolleyes: is zo simpel. Ik kan nu ook een :rolleyes: plaatsen, als ik dat zou willen, kijk je post eens na op taal- en spelfouten bv. |
Vianne vind ik echt een mooie naam.
|
Laat ik weer ns wat leuks verzinnen.
Julia Selene voor een meisje en Jasper Tristan voor een jongen. Verder zijn Hero, Estelle, Zoë, Isis, Tirza, Briseïs ( ;) ), Raven, Brynn, Aeve, Lorelei, Ämilian, Charlotte, Elvira voor een meisje en Natan, Jesper, Arian, Erben, Talm, Ander, Tiuri en Christian voor een jongen ook leuk. Fijn he? |
Citaat:
Erben als in Gerben? Ander als in Sander? en Talm??? :confused: |
Citaat:
yara is wel mooi |
esther, sophie, elvis:D , ..
|
sterre en sanne
jelrik en daan en bas en thomas zo |
Sjors.... eeh.. heb je even?
NU even niet!! Kunnen jullie nu helemaal niets alleen, STELLETJE HUFTERS!! |
Bob en Peter vind ik wel leuke namen :o:d
|