![]() |
Mannelijk geslachtsdeel
Nee.. niet hoe groot issie gemiddeld...
maar soms heb je dat je arm slaapt.. kan dat ook bij het mannelijk geslachtsdeel? : / |
Als de bloedtoevoer een beetje bekneld is, kan dat wel ja. Denk ik.
Strakke broek aan? |
nog nooit last van gehad,
bij mij staat in 24/7 in staat van paraatheid. |
gemiddeld 18 cm
en nee hij kan niet slapen denk ik |
hm ik denk t wel, want soms als ik verkeerd heb gezeten en ik sta op ofzo, dan 'slaapt' mijn 'geslachtsdeel' soms ook :)
|
Citaat:
|
lol ja dat kan wel haha... :o
voelt ERG vaag.. :p |
Citaat:
Ik vroeg niet wat het gemiddelde was.. ik weet wel dat ik er ve.... :p :p :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: Maarja.. hij kan dus blijkbaar wel slapen... soms als ik op de fiets is en mn jongeheer zn plaatsje heeft gevonden maar nogal ongelukkig is gaan liggen en ik stap van mn fiets af tikkelt het en voelt het... koudachtig... Derde keer deze week :bloos: Ik probeer het zo onopgemerkt mogelijk.. ik ga niet op mn fiets in mn kruis graaien : / |
Citaat:
|
Citaat:
nou.. soms rolt dat ding zichzelf nogal op.. dat het naar binnen drukt als het ware... en ja.. ik heb er ook een keer per ongeluk op gezeten.. :bloos: niet helemaal.. gwn op t puntje.. maar toen had ik het dus ook... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*heeft meelij* ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
Auw. |
ben ik blij dat ik nie zon aanhangsel heb :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat slapen is kei irritant...gelukkig heb ik dat eigenlijk nooit, alleen als ik een lange fietstocht heb gemaakt en ik ben niet regelmatig anders gaan zitten, dan wordt het zaakje nog wel eens afgekneld en prikkelt en irriteert het enorm als je van je fiets stapt.
|
Citaat:
|
Ik weet niets over het mannelijk geslachtsdeel, maar ik weet wel dat mijn schaamlippen eens een keer sliepen toen ik verkeerd op een stoel had gezeten. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kwestie van op zacht bed slapen (liefst waterbed) en zonder kleding. Een pyjama zou opzich wel kunnen. Zo verminder je de kans op zenuwverknellingen.
Oh ja, het "slapen" van een ledemaat of ander deel van je lichaam komt niet voort aan een slechte doorbloeding, maar door een knelling in je zenuw, die dus de prikkels doorgeven. Op het moment dat deze knelling is opgelost, onstaat er een 'wachtrij' van impulsen, wat het prikkelend gevoel geeft. Als je hand echt slaapt na een lange tijd kun je hem aanraken met je andere hand en voel je dat niet met die ene hand, net alsof je de hand van een ander aanrakt, heel gek is dat. :) |
Logisch ook. Als de bloeddoorstroom echt belemmerd zou worden zou je in één nacht gangreen hebben en dat lijkt me ook niet erg voordehandliggen.d
|
Citaat:
|
Citaat:
en vooral niet in die rolleyes : / |
Citaat:
En ik heb het niet alleen over deze keer. Blijkbaar wil je iets compenseren ofzo. |
Citaat:
ok.. pm me maar wat je bedoelt aangezien ik geen zin heb anderen lastig te vallen met dit kiddo gezeik... |
Jij haen, hij vertelt niet dat ie een grote heeft...
En de lengte heeft volgens mij niks met inslapen te maken :) Eerder de positie en 'hoek'. En neej, nog nooit meegemaakt gelukkig :) |
Tja ze heeft me ook niet gePMed...
waarom is ze er in de eerste plaats over begonnen? Ik heb trouwens ook niet meer.. ik let voortaan op waar mn jonge heer zit :) |
Citaat:
Ik heb er zelf nog nooit last van gehad, snap het ook niet eigenlijk, zo ver zit ik niet naar achter op m'n zadel, en ook bij 't mountainbiken heb ik er geen last van. |
Ook nog nooit last van gehad.
Misschien ligt het aan je ondergoed? |
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf draag onderbroeken (ja, daar heb ik een reden voor, en nee, hier hoeft niemand op in te gaan), en heb er nooit last van. Waarschijnlijk omdat die onderbroek ervoor zorgt dat het ding nooit omlaag valt en tussen m'n benen en zadel komt. Begrijp je? :o Ik niet, maar het is dan ook al erg laat... :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker.
|
Heb eens een voetbal tegen mijn jongeheer aan gehad ( ik was keeper en de spits van het andere team stiftte die bal er per ongeluk ? tegenaan ) Ja en toen behalve dat ik eerst een paar minuten lag te kronkelen op de vloer van de pijn leek het inderdaad of hij in diepe slaap was geraakt ( noem het maar coma :mad: ) Die avond heb ik mijn vriendin gezegd dat ze er maar af moest blijven....... :eek:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wow, zo leer ik nog eens wat! Altijd gedacht dat bijv. mijn armen gingen slapen (als ik langere tijd boven mijn hoofd houd, bijv. tijdens het slapen dat ze erboven liggen) omdat het bloed er minder goed bij kan omdat ze dan boven je hoofd liggen, maar dat is dus helemaal niet zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |