![]() |
1e maandag vd maand: de Sirene
Elke 1e maandag van de maand gaat om 12.00 u de sirene af, om te laten horen hoe dat ding klinkt. Wanneer er op een ander tijdstip de sirene afgaat, moet je je keet in + je ramen enzo sluiten...
Maar stel nou dat op de 1e maandag van de maand om 12 uur er iets ernstigs gebeurd, zodat iedereen eigenlijk naar binnen moet! Iedereen denkt dan, ow het is die proefsirene, en sterft daarna aan een of andere natuurramp! Angstaanjagend, niet? :D |
Citaat:
|
Ja stel je voor zeg. Wat maakt het uit? Als om twaalf uur de sirene gaat en er komt een natuurramp is iedereen dood, maar als op een ander tijdstip de sirene gaat is iedereen toch ook dood dus.
|
Dan zou eindelijk dit kutleven beeindigd zijn!!!
|
Citaat:
|
Ja wat, is toch zo!!!!!!!!!
|
He Nixje, vanwaar Davids. No good son of a bitch!!!!!!!
|
Op de eerste maandag van de maand om 12 uur gaat de sirene 1 keer af, gaat hij váker dan 1 keer af, dan moet je naar binnen.
|
Dan zit ikonder Natuurkunde. (y) En maandag aanstaande zit ik onder een ak rep... (n) minder..
|
Alleen de Eerste maandag. DUH!!!!!!!!
|
Citaat:
Wanneer die sirene om 12 uur de 1e maandag v.d. maand gaat denkt iedereen: oow, das die proefsirene, ik blijf buiten! En vervolgens komt de tornado over... snappie? |
Citaat:
1x om 12.00 uur en 1x om 12.05 oid. in de tusseliggende periode was het stil, dus 't hoorde niet nog bij die vorige ofzo |
Citaat:
|
ik vind het altijd wel :cool:
|
Leuk toch?
|
Ik stoor me er niet aan.
|
Citaat:
|
er staat zo'n paal staat precies voor ons huis :s
|
Ik hoor dat toch niet.
|
in september deed ie het niet..
en dat ding staat naast onze school vorig jaar gingen we mee doen tot grote ergenis van onze docent. |
Die kans is zó klein. Dan kan je je om alles wel druk gaan maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in arnhem doen ze er *geloof ik* niet aan...
nooit gehoord :D |
Wie zorgt er eigenlijk voor dat die dingen af gaan? Want vorige maand zaten ze hier volgens mij een beetje te klieren, dat ding is wel 3 of 4 keer afgegaan. Telkens was het een poosje stil en dan begonnen ze weer.....
Ik was trouwens al binnen, en de ramen waren dicht. |
Ghehe, je hebt een alarm en daarna "sein veilig". Daarom gaatie twee keer. Feitelijk..
En ik hoor er in mijn huis twee, stereo! |
Citaat:
|
Ach, ik hoor hem niet eens. :p In de bruglas wel, doen zat je zowat onder de sirene. Wat een herrie tijdens dat 4e uur (n)
|
op maandag om 12 uur heb ik turnen, op school... zou jammer zijn als dat niet doorgaat... ;)
maw: boeiend :D |
HEEEEY!! het is al 1 uur en ik heb em nog niet gehoorD!!
|
Oh, fock, het is pas vrijdag. Dat krijg je ervan als je een ritme hebt van een klok uit de middeleeuwen.
|
Naja, ontzettend eng. Ja.
|
Citaat:
maar ach, ik leef dus nog |
Hij gaat vrijwel elke keer niét alleen om 12u af... :\
|
Ja en wat moet je als het luchtalarm en het brandalarm tegelijk afgaan.. Dan heb je lijkt me ook een probleem..
|
Citaat:
|
Die kans is heel klein. Als er echt iets ernstigs aan de hand zou zijn dan zouden de mensen dat snel genoeg doorhebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op sommige plaatsen lieten ze de sirene een paar keer af gaan (maximum was 4 geloof ik), om het bereik te testen. Als je het journaal kijkt, weet je dat soort dingen. Maar vanaf aanstaande maandag gaat hij precies om 12 uur één maal af (tenzij anders is aangegeven).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |