![]() |
Lijken blijken dood
Lijken in een zak
ze zien eruit als een groot melkpak inhoud van dit rijmpje die is er niet Fout ? of gewoon zinloos zoals zitten op een stoel, neuken zonder gevoel of vaag.. net zoals de vraag of morgen meer zin heeft dan vandaag. het effect van wietplanten kweken op de amsterdamse dam M.E. Met schildjes en stokjes vechtent tegen oproerjochjes dus.. waar gaat dit om ? nergens om, of om de vraag om niets en als je het antwoord weet jatten ze jou fiets, gejat zou je zeggen net als deze tekst maar das makkelijk uit te leggen samenhangent, als een geheel en dergelijke als een politiemannetje aan je deur komt zeiken.. gevaarlijke crimineel door foutje vrij.. Nederlandse rechtstaat een grap of grappig, met als triets gevolg meer geweld op straat geen respect voor de Politie, vroeger je holmaat.. |
Citaat:
|
Citaat:
kusje |
klootzak2001 = edjuh?
|
jep
klootzak = idd edjuh |
en z'n dichtkunst is nog steeds belabberd
|
kan deze topic even gesloten of verwijderd worden? Desnoods verplaatst richting ONZIN? :rolleyes:
Genesis |
Citaat:
|
humor :cool: :D
|
Jouw fiets. Het flowt voor geen meter en het heeft niet echt een moraal. Of het heeft dat laatste wel maar ik zie het niet in. Ik vind iig dat een rap/rijm ergens een moraal moet hebben. Of je er nou achter staat of niet ergens moet het je toch aan het denken zetten. Dat is wmb. de essentie van een rap/rijm.
|
Citaat:
wie de fuck ben jij ? |
Citaat:
je ziet geen moraal en begint daar over te zeuren een moraal zit er zeker in |
Citaat:
|
Citaat:
|
iemand die ziet dat ook al post je onder een andere naam je dichtkunst nog steeds even belabberd is
Jij hebt een "stijl" die niet te missen is (als het al een stijl is dan) |
gaat niet helemaal goed hier geloof ik.
*geeft slotje* *is hier wat laat mee :o* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |