![]() |
Flieft zijn roelt
Hey LiEve mensen!!!
ik wil ff kwijt dat verliefd zijn het beste is wat er is :D vooral als die jongen me gister avond heeft thuisgebracht :D jajajaja mensen jullie moeten nix met deze info maar verliefd zijn is tha best feeling of niet soms :D (jah tenzei je weet dat iemand je niet moet :(...) loveeeeeeeeee yaaaaaaaaa |
mooi
|
i know.
Ik had net de jongen aan de telefoon die ik echt heel heel erg leuk vind. We hebben een afspraak voor morgen gemaakt.........dit voelt zo goed!!!! Ik heb er iig veel zin in...........wachtend op wat er morgen gaat gebeuren!!!! |
Verliefd zijn zuigt...:mad: Er loopt altijd wel iets mis door mij! :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Verliefd zijn is KUT...
|
Verliefd zijn is zo verschrikkelijk mooi! Maar soms ook zo ontzettend pijnlijk... Maar gelukkig gaat mijn liefdesleventje de laatste tijd echt perfect! :)
|
Flieft zijn is helemaal niet leuk :mad: :mad: :mad:
Maar ik ga het dan ook onderbouwen :p. Als ik verliefd ben ziet die andere persoon nooit wat in mij (is nu eenmaal zo...no discussion), maar dan ben ik wel een hele tijd flieft en kan ik niet goed b.v. aan mijn huiswerk werken, of normaal aan andere dingen denken. Nu ben ik een paar weken ofzo (weet ik veel) niet meer flieft en is eigenlijk ook wel beter. (verliefdheid is gewoon overgegaan :X) |
Citaat:
|
Love HURTS like HELL
tis niet leuk om flieft te zijn :( |
Verliefd zijn is leuk, maar als het onbeantwoordt is is het een pain in the ass! En zeker als die jongen in je klas zit, gaat dat niet zomaar over! GRRR
Er worden genoeg jongens op me verliefd, maar dat zijn nooit "de goede"...frustrerend hoor... |
Jaja tis zeker leuk!!
Vandaag stond mn leuke collega opeens naast me en hij begon te babbelen en echt!! Mn hart ging echt tekeer en mn handen trilden als de neten en dat bleef maar duren :o Volgens mij.. ben ik verliefd :D |
ja, love ken echt pijn doen,, i know it :(
maar ja het ken ook echt het beste gevoel zijn :D net als nu :D en voor iedereen is er wel een keer een goede tijd en een slechte tijd hoor!!! luf ya xx |
Verliefd zijn kan idd superpijn doen, maar toch zou ik het niet willuh missuh!!!!!!
Kusje Gup, die superverliefd is en het geluk heeft dat dat ook wederzijds is....:D |
hmm.. tja t is wel leuk denk ik..
kheb 2 dagen geleden weer met me ex gezoent... op dat moment wask best verliefd, maar kweetut nu gewoon niet.. vet irritant.. ksnap mezelf niet |
't zuigt en komt altijd op verkeerde moment :confused:
|
Love is pain
pain is alcohol alcohol is drugs drugs is wrong wrong is hell what i mean love is hell |
Tegen de tijd dat je doorhebt dat je eindelijk 'ns geluk hebt..is t alweer verdwenen
|
Ik vind t heerlijk om verliefd te zijn, heerlijk om een vriendje te hebben die je het gevoel geeft alsof je t mooiste en beste bent wat hem ooit is overkomen. *zucht*
Maar af en toe kan t ook wel pijn doen... Als je vriend/-in bepaalde dingen zegt op precies de verkeerde momenten enzo en natuurlijk het uit elkaar gaan is niet zo prettig. Ik weet al helemaal niet meer hoe dat is. (uit elkaar gaan) Ik heb nl alweer een jaar met mijn vriend. (19 april) Ow, ik hou zo veel van m! :) |
tis geweldig yup yup..
maar dan moeten die gevoelens OOK wederzijds zijn, en soms is dat niet zo.. :( |
jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! :D sinds gister ben ik weer helemaal verliefd zoals ik dat helemaal in het begin op mn vriend was!Ik heb m gister weer voor het eerst gezien sinds 4 maanden!!!!!maar morgen gaat ie weer weg voor 2 maanden :rolleyes: en dan vind ik verliefd zijn niet meer zo heel erg leuk, snik:(
|
Agreed.
*Wil weer single zijn :(* ( <--- Joke ;) ) |
Nou bedankt voor de info, ik zal het op mn verlanglijstje schrijven voor kerst.
|
Citaat:
Ik vind dat "Gelukkig zijn" het beste gevoel is. |
Hij heeft al verkering :(:(:( *huil*
|
Flieft zijn Roelssss
Alleen woont ie een btje ver weg, maar gelukkig is hij hier nu!!!! :D :D :D |
Ik weet eindelijk weer eens hoe het voelt om verliefd te zijn!!! Ik kan het nog!!!!
Of ik het nou echt leuk vind weet ik niet, ik zie em waarcshijnlijk over een half jaar pas weer... en het verliefde gevoel zelf is zowel heerlijk als pijnlijk, ik had zoooon onrustig gevoel in m'n buik..... Oww... hij moet online komen, hij staat nl wel in m'n icq/msn lijst..... |
Verliefd zijn rulez!
*~xXx~*Druppel*~xXx~* |
Zekers :D
|
VERLIEFD ZIJN ISHET EINDE!!!!
Okee, het doet soms pijn, maargewoon verliefd zijn, zondergekwests te worden is te gek!!! Ik ben al een half jaar helemaal verliefd echt te gek!!!!:D :D :D |
Verliefd zijn is het einde... maar niet dat je daardoor stomme fouten maakt waardoor je vriendschap kapot gaat.... Ik wordt gek, ik weet niet wat ik moet doen...
|
Verlieft zijn sucks ge eindigt altijd met een gebroke hart
|
whoah
ik heb me door het verliefd zijn ook vaak genoeg ontzettend kut gevoeld wat ik nog niet eerder heb gehad. |
bedankt voor de mededeling
Chanel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |