![]() |
Slender You
Ik ben vandaag met een vriendin voor de gein eens naar zo'n "Slender You" salon gegaan, we willen beiden nl wel een paar kilo's kwijt.
En we hebben ons daar prima vermaakt. Je moest op van die bewegende banken gaan liggen, en die gingen dan je spieren bewegen, en ondertussen moest je je benen, billen en buik aanspannen. Lijkt alsof het niks is, maar nu, na een uur dat gedaan te hebben, hebben we echt super veel spierpijn! Misschien dat we er een abbonement op gaan nemen, maar ik wil eerst weten of het op lange termijn echt werkt. iemand hier ervaring mee? http://www.ergosunline.nl/slenderyou_arnhem.html (op deze pagina staan die apparaten) |
Citaat:
|
Lijkt me echt crap eigenlijk :)
Kun je niet naar een sportschool? |
het heeft wel een hoog Tell sell gehalte maar maybe werkt het wel! Maar ik weet het dus ook niet :o (n)
|
m'n moeder heeft het een tijd gedaan, schijnt dat je er gigantisch spierpijn van kan krijgen, terwijl je eigenlijk gewoon geen reet uitvoert :(
|
M'n moeder en oma hebben het een tijdje gedaan. Vooral m'n oma had er wel baat bij. Doordat ze wat ouder is en ze in de loop der jaren wat passiever is geworden, maar door die banken had ze toch weer wat beweging. En inderdaad je krijgt er echt spierpijn van.
Ik weet niet of je er ook echt wat aan hebt als je jonger bent. Misschien dat als je echt wilt afvallen door meer te gaan bewegen, je misschien toch beter naar een sportschool of i.d. kan gaan. |
ik zou naar een sportschool gaan, lijkt me pers leuker en gezonder :o
en ohja.. k eb niet echt het idee dat dat slender gedoe ook iets voor je conditie betekend :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |