![]() |
beeldscherm uit
Sinds ik een radeon huppeldepup in mijn computer heb gezet gaat mijn beeldscherm niet gelijk aan als ik mijn computer aandoe..hij blijft gewoon op standby ofzo staan...weet ik veel hoe dat heet...rood lampje ipv groen;)
Als ik 2 keer op de aan uit knop druk dus aan/uit/aan doet ie het beeldscherm het wel, of als ik reset Waar kan het allemaal aan liggen en hoe los ik het op? |
ten eerste
welke type videokaart is het? ten tweede wat voor een systeem heb je? ten derde heb je al andere drivers geprobeerd? ten vierde welke OS heb je draaien? |
Staat je bios op dat ie direct een AGP kaart moet bekijken? Kan zijn dattie nog op PCI staat?
|
Citaat:
systeem..weet ik veel ...amd athlon 1300 thinderbird ofzoiets moederbord zal ik niet weten ik heb de drivers die bij de kaart zaten er op gezet, verder niks gedowload OS is xp |
Citaat:
zal zo ff kijken |
Init display first: PCI/AGP
Maar dat is alleen als je een PCI videokaart erin hebt welke de prioriteit krijgt, PCI of AGP. En OS en drivers hebben geen invloed op je BIOS natuurlijk. Ik zou het eigenlijk niet zo gauw weten. Wat voor monitor heb je wel niet? Blijft hij echt gewoon een kwartier op standby staan ook al is windows helemaal opgestart enzo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |