![]() |
grijs haar krijg ik ervan
heb mij maand geleden een pentium 4 2 ghz aangeschaft. Maar in die maaand is er al een pentiupm 4 2,4 GHz uit :( en in april 2003 binnen een jaar dus pentium 5 3 Ghz al. Dat kan je toch allemaal niet volgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar als je een 2ghz hebt en er komt een 2,4 wil dat nog niet zeggen dat je 2 klote is die is goed genoeg |
me 900 is nog steeds rete snel :), ben er wel tevreden mee, de ontwikkeling van de snelheden van pc's gaat toch 10x zo snel als de software nodig heeft, dus...
|
Op het moment dat je proc gemaakt wordt in de fabriek, is het reeds verouderd: Get used to it...
|
toch blijft een gemiddeld persoon wel 2 jaar tevreden met de kloksnelheid van zijn of haar pc :)
|
Computerzooi is een uitgave. Géén investering.
Sim-pel. |
Nou, ik heb hier een P-III 450 staan (256MB SDRAM), daar kan ik alles nog lekker op draaien hoor! Geen hoogste resoluties en fijnste details, maar het werkt allemaal vrij goed nog.
Btw vertel dit niet door aan mijn pa, want desondanks komt er over precies één week (nouja, een week en 6 uur volgens de factuur :confused: ) een nieuw systeempje, waar ik ook wel weer even zoet mee ben... ;) |
Wees blij ik zit nog met een pentium III en 800mhz opgescheept. maar ik ben aan het sparen voor een 3ghz
|
Opgescheept? Jonguh, als je er zo'n last van heeft, kom hem dan hier maar afleveren hoor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |