![]() |
Mijn bloed, mijn broer
Daar waar jij mijn voorbeeld bent
mijn goede en mijn slechte zijde daar waar jij de wereld kent daar waar ik woorden wil vermijden wil jij praten over liefde wil jij me leren over tijd wil jij vroeger uit je leven wissen mij beschermen, als altijd. Daar waar ons verleden ligt vol goede en ook slechte tijden daar waar ik nog zo trots op ben daar ligt ook jouw leiden. Ik wil jouw leren over liefde al blijf ik in jouw ogen klein mijn bloed, mijn broer, ook in het heden zal jij nog steeds mijn voorbeeld zijn. Bah bah bah, wat vind ik het cliché :( Krijg niet wat ik wil op papier :( |
Hij is echt zoo lief!! :) zucht.. *wil een oudere zus..* :s
Ik vind vooral de afsluiting mooi! Genesis |
mooi! (Y) het loopt lekker en de tekst is ook erg mooi!
|
Wauw wauw wauw!! Helemaal niet cliché, ik vind het echt prachtig....
|
hmmz ik las hem net nog eens, en ik hij is inderdaad gewoon PRACHTIG!! Echt heul erg mooi!
|
Vind em MOOJJ !!
Echt. |
daar waar ik nog zo trots op ben
daar ligt ook jouw leiden. als het pijnlijden is, moet het lijden zijn... Wat je al zei, het is erg cliché, dat is jammer, een standaard boodschap en niet bijzonder verwoord, daarbij te op rijm geschreven... dit is echt niets vergeleken met andere dingen die je ooit geschreven hebt... |
Citaat:
En je hebt gelijk wat 'lijden' betreft, ik kan het nu alleen niet meer wijzigen :s Eerlijk commentaar, thnx, ik vind dat je gelijk hebt. :) De rest, ook dankjewel, blij dat jullie het wél mooi vinden ;) :p |
wauwie! djeez fan, hij zegt zoveel! niet cliché heel erg mooi zelfs zo in zijn simpelheid(?!) niet simpel want ik kan het niet, je snapt me toch wel ;)
probeer broederschap maar eens ingewikkeld en niet cliché te schrijven das pas vaag... je kan natuurlijk beter, misschien moet je er meer over hem en jou schrijven, kom je steeds dieper. en vager :p. bla typen is stom ik zie je! xxxxxxxxxx kip hou van jou :) |
ik vind 'em goed! (y)
|
:)
Lief, spreekt me aan omdat ik er mijn eigen broer in herken:p Cliche, mwahhh valt mee.. Ik vind dat je hem nog best goed omschreven hebt eigenlijk, best wel heel mooi:) |
Citaat:
|
Citaat:
Ech heel leuk, geen cliche, or. Prachtig!! |
heej fanti,
snap wat je bedoeld, in principe zijn dat soort gevoelens ook nog niet zo uitgedragen dat je ze ook anders dan cliche op kunt schrijven, zoals liefde bedoel ik dan... Maar sommige gevoelens kun je ook gewoon lekker opschrijven omdat je ze simpelweg gewoon zo voelt! ik snap je maar toch was het geen kinder gedichtje op rijm a la hartendief etc. als je begrijpt wat ik bedoel. Hij is mooi herkenbaar en touching, gewoon omdat dat zo is kus Han |
Inderdaad erg cliché, maar ook erg sweet.
Liefs, Caroline |
Citaat:
Krijg er een goed gevoel bij, hmjaa... (y)! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |