![]() |
dichtsel Q
Zonder te vinden
zoek ik het grote rode vuur dat mij kan evenaren Ik zie veel maar niets blijft lang genoeg om ook maar aan te kunnen raken Eenzaamheid overspoelt me bij gebrek aan warmte overwint de kou Wie ontsteekt de vlammenzee die van binnen bij mij brandt een eeuwig vlammend licht Bang ben ik om uit te doven koude overwint Wat rest is slechts een eindeloze ijsvlakte om doorheen te zakken |
erg goed alleen jammer van je spelfouten!
overspoelt brandt slechts |
Citaat:
Verder vind ik het mooi gedaan, Leuk ook die eindklanken, of hoe dat ook heet. Dat je aan het einde dezelfde klinkers hebt: Evenaren maar aan te raken licht overwint rest slecht(?) Verder heb ik niet echt kritiek op je gedicht, het loopt, het is wel jammer van de spelfoutjes, maar op zich een mooi gedicht om te lezen. |
oeps :bloos: slordigheidsfoutjes indeed... shame on me...
*praat goed* ik was gisteravond ook zo duf als ik weet niet wat. dan mag het. toch? :bloos: maar bedankt voor de reacties en het wijzen op mijn fouten :) |
Ik vind de vierde strofe wat stroef lopen, maar verder een heel goed gedicht! orgineel onderwerp en een hele mooie verwoording! Je hebt trouwens altijd wel coowle orginele titels :D ;). Mja vooruit, je excuus is geldig ;)!
|
ja ik vind zelf dat licht niet zo mooi in de vierde strofe...maybe I'm gonna change that...
en die titels van mij komen voort uit de wanhoop die weer voortkomt uit het geen titels kunnen bedenken :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |