![]() |
In liefde omarm ik u
In liefde omarm ik u
Ik huil de tranen van uw gezicht als ik zie hoeveel geleden is Hemel en Aarde wilde u in uzelf herenigen door liefde maar eindigde zelf als verbroken Hoe kan zo’n wereld langer leven de eenheid van waarheid negerend Houd vast aan gedachten van leegheid Bewaar je hart voor mij en je zult gelukkig heten |
Best mooi, alleen je einde vind ik iets minder. Het idee is goed, maar het woordje heten vind ik niet passend. Verder leuk woordgebruik, leuk uitgewerkt, mooi gedicht.
Wel spelfoutjes: Uw gezicht en: Uwzelf(maar dat weet ik niet zeker, het kan best dat dat uzelf zou moeten zijn, ik twijfel alleen of het klopt) |
Ik vind de formulering 'gelukkig heten' heel erg mooi gekozen! je schrijfstijl vind ik echt heel goed; vooral het gebruik van 'u' vind ik het gedicht iets speciaals geven. De eerste strofe vind ik het mooist. Verder gewoon mooie verwoording, en een goed ritme (y)!
|
Lovetear: je hebt gelijk over dat gezicht, heb ik al veranderd, maar volgens mij is het toch echt uzelf het is namelijk ook mijzelf. je zegt: van mij zelf dus ook: van u zelf. denk ik dan.
Dank jullie wel voor jullie aardige woorden :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |