![]() |
[misdaad] Cop Land
http://www.moviemeter.nl/images/covers/0/589.jpg
COP LAND De actie speelt zich af in een kleine voorstad van New Jersey, de thuishaven van vele NYPD politiemannenen en hun families. Intern onderzoek naar een stel corrupte agenten die een misdaad hebben begaan, verplicht de lokale sheriff te kiezen tussen de politiemacht die hij altijd heeft verafgood en de strikte uitvoering van de wet. Vrijdag 10 oktober 2003 / 00:10 uur, Yorin CL is nog steeds een van mijn favoriete misdaad thrillers. Naar mijn mening speelt Stallone in deze film zijn meest geloofwaardige rol ooit. |
was er laatst ook al op, maar vergeten op te nemen/ te kijken. vanavond zeker opnemen.
|
jah, Stallone is hier toch het meest zichzelf :D :rolleyes:
en ik vond het een 'aardige' film, niet veel bijzonders |
he die heb ik laatst voor het eerst gezien.. ik wilde alleen zien omdat DeNiro erin mee speelt [die heeft niet zo'n leuke rol.. :nono: ]
maar ik vond het niet echt een topper.. kon hem nog net afkijken, voordat ik ergens anders in geinteresseerd zou worden. |
sterke film, goed acteerwerk enz enz,
hulde |
Citaat:
een van de weinige missers van De Niro |
Citaat:
De Niro is erg geloofwaardig als Lt. Moe. De Niro missers? -> The Adventures of Rocky & Bullwinkle, Frankenstein, Showtime, Falling in Love, Stanley & Iris. |
Citaat:
ik zeg niet dat cop land door de niro slecht is, zeker niet, maar tis gewoon geen goede film. (al die nieuwe bras van de niro is ook slecht) |
Citaat:
Argumenten? |
Leuke film ja
|
Citaat:
niet Falling in Love :D dat is echt een lekkere zwijmelfilm [misschien ook wat meer voor vrouwen... ;)] |
Citaat:
|
Citaat:
nightwatch/cop land Nightwatch is wel een toffe film. |
Citaat:
|
stallone was best aardig in rocky & rambo
en copland |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |