![]() |
nieuw nummer blink 182
http://www.punkbands.com/index.php?id=2743
en, wat vinden we ervan? ik meot zelf zeggen dat ik het op het pre-chorus-achtig-iets(seconde 33 o.a.) na ernstig vind tegenvallen! meningen? |
volgens mij had ik deze al eens op radio gehoord.
lekker baggere melodie en het lijkt al lang niet meer op punk |
mwoah... wel ok
|
Citaat:
|
niet heel slecht maar had n stuk beter verwacht aangezien ze al tijden in de studio zitten enzo, en zeggen dat dit hun beste shit wordt, vind t nog vrij simpel, mag nog wel n ander stukkie tussen,mja...drum is doop
|
Was dit een tijdje geleden (maand geleden ofzo) niet ook al gepost?
Ik vind het best een leuk nummer trouwes, alshoewel ik de stem van die kerel nog steeds niet kan waarderen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmmz ik heb Blink182 wel eens beter gehoord.
|
Het klinkt wel aardig, maar het nummer is niet echt héél goed naar mijn mening. Een vrij simpel nummer, zeker niet slecht maar ik zou het zelf niet al tevaak kunnen horen zonder dat ik het echt saai begin te vinden.
|
Citaat:
|
grappig
maar ik vind dat ze hun beste tijd wel gehad hebben (hoe oud zijn die gasten nu, 30 ofzo?) |
Ik heb nu 3 liedjes van de nieuwe cd gehoord( waaronder een Descendents cover). Het klinkt toch best goed. Geluid is iets meer richting Boxcar racer gegaan. Iets zwaarder geluid.
|
Deze single zuigt. Hij heet trouwens niet Feeling it, maar Action.
Hope (desc) en Go zijn veel beter. Dit is echt weer zo'n simpel vrolijk deuntje. Saaaaai. Toch verwacht ik wel veel van de cd, aangezien ik go en hope erg sterk vind. Oke hope is gewoon een cover maar toch, wel aardig gedaan. Go is bouncy, I like it. |
kvind er niets aan
|
geef mij maar de catchy blink, dit gaat nog wel opzich, maar de Blink die we kennen van What My Age Again is naar mening toch echt veel toffer...
|
Citaat:
|
Go is idd wel leuker..
Maja, het is Blink dus ik vind het toch wel geweldig. |
Ja simpel. gewoon blinkig ja. Maar ik wil ze wel weer een keer zien.
|
Citaat:
|
ik vind het schattig klinken:)
ben nooit echt blink182 fan geweest ofzo, maar vind het wel leuk klinken de drum is leuk |
|
doet t nie man bij mij :S
vin trouwes het einde van feeling this wel echt te doop |
mwah best leuk
|
Best redelijk, ook best catchy (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
nope, hij heet geen Action, en geen Feeling it, maar Feeling This, kijk maar op blink182.com ik dacht ook dat het Action was maar blijkt toch van niet. Ben benieuwd hoe het album gaat klinken verder! |
Eerst meer horen van het nieuwe album :|
|
super vet!!! :D kan nie wachten op nieuwe album! :p
|
Citaat:
Oke als .com het zegt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, ik ben stiekem blink182 shh!
|
Geen zin om te downloaden..
Waarschijnlijk vind ik het toch niks aan. Dus ja. |
Citaat:
|
vreselijk, dat basisriffje hebben ze al dertigduizend keer gebruikt
|
ik vind de oude blink leuker....
|
dropjes?
|
ja lekker (y)
|
:(
|
Hmm ik vind 'm wel gaaf maar ik hoop wel dat ze 'm beter afmixen
|
nieuwe cd te downen op IRC.
zoeken! :p |
ik weet niet wat het is met blink. maar ik moet altijd een beetje lachen om de nummers.. en tegelijkertijd voel ik beginnende pukkels opkomen..
|
#absolutepunk
Vind dit tot nu toe wel de beste cd. Hield niet echt van die poppunk en lamme teksten. Nieuwe cd is een stuk donkerder en de liedjes zitten ook beter in elkaar. Tussen Blink182 en Box Car Racer in zeg maar. Soms Xylofonen soms heavy gitaren. |
De zanger van The Cure doet er zelfs op mee :)
|
Citaat:
ik heb m nog niet veel geluisterd, maar ik vind m wel koel klinken :) (y) |
wow. dit is echt zo anders dan de oude blink-182.
ik vind het wel leuk, maar toch is het wel raar. oke, je zag het haast wel aankomen met take of your pants and jacket maar dat was nog best punkrockig. dit is echt emopunk. (y) voor ze dat ze zo gegroeid zijn. maar eigenlijk, en misschien klinkt dit stom uit een emo~hardcore mond: ik kies voor oude blink sound. maar misschien moet ik hier nog gwoon aan wennen. |
nou ik vind eigenlijk dat blink gewoon blink moet blijven, ik wou ze graag weer een keer zien maar wel als de echte blink zoals ze waren nou moeten ze niet semi emo gaan doen ofzo.. maar ik heb het nog niet geluisterd
|
Citaat:
hmmmm luister het nou maar eens eerst :P En ze kregen juist de kritiek op die laatste cd omdat ze juist hetzelfde bleven. 5 x hetzelfde type cd gaat vervelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |