![]() |
hoe laat gaat de zon onder vandaag?
Weet iemand waar ik een site kan vinden waarop staat hoe laat de zon ondergaat vandaag? :confused:
Of weet iemand het misschien? Ik geloof dat het altijd in de telegraaf staat, maar ik heb hier op school geen krant :S Zou iemand het alsjeblieft even op willen zoeken? Bij voorbaat dank :) |
Ongeveer even laat als gisteren vermoed ik :p
|
Citaat:
iK DACHT rond een uur of 20.15, maar m'n moeder zegt 19.30 en ik moet het echt even weten :P |
Citaat:
Waarom is het zo belangrijk dat je het moet weten? |
Amsterdam, Netherlands
Amsterdam is the capital of Netherlands The native name of Netherlands is Nederland The seat of government is situated in Den Haag/Hague Current time Friday, October 3, 2003, at 4:10:26 PM CEST UTC/GMT Offset Standard time zone: UTC/GMT +1 hour Daylight saving time: +1 hour Current time zone offset: UTC/GMT +2 hours Time zone abbreviation: CEST - Central European Summer Time Daylight Saving Time DST started on Sunday, March 30, 2003, at 2:00 AM local standard time DST ends on Sunday, October 26, 2003, at 3:00 AM local daylight time Sun Sunrise at 7:44 AM Sunset at 7:14 PM Find sunrise and sunset-times for other dates |
Google :p?
|
Ik zou iets gaan doen met een vriendin vanavond, maar ze heeft een soort van huisarrest, wat inhoudt dat ze vóór donker thuis moet zijn.
Dus we moeten even weten hoe laat dat ongeveer is, dan weten we of we nog wat kunnen gaan doen :) |
Citaat:
|
Citaat:
kheb het geprobeerd met vandaag zonsondergang tijd enz., maar er kwam niks uit :) |
Citaat:
Maar graag gedaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Staat ook op Teletekst.
|
Om tien over zeven. :)
|
op de knmi site staat hier een overzicht van
|
Te vroeg. (n)
|
in de krant, oen
|
Citaat:
of teletekst, snuggel |
Hij vroeg niet wáár de zon onder ging jongens :o
|
hij gaat NU onder
|
Citaat:
|
Wanneer het donker begint te worden. Ofzo.
|
op zich is het nu donker dus hij zal vast onder zijn :o
|
|
hoe lui kan je zijn :confused:
|
Moet je op Teletekst pagina kijken, d8 pagina 704? :D Of 710 of zo... weet al niet meer, maar daar in de buurt.
Of vraag het aan Piet Paulusma ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |