![]() |
Amsterdam
Ik was van plan om samen met een vriendin van me morgenavond uit te gaan in Amsterdam.
We willen beetje naar lounge tenten of waar gewoon R&b en dance wordt gedraaid. iemand tips? |
Nu help je me herinneren dat ik morgen naar Paradiso zou gaan wat nu niet door gaat :(
|
XL :cool: ...veel R'nB ..maar ok, ben niet thuis in a'dam dus voor trendy spots moet je maar ff naar bertbart (y)
|
Ga naar de Powerzone! das wel veel club maar echt een toffe tent.
|
Morgen is Bassline in de Paradiso. Das altijd wel leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naja tis gelukkig niet iedere maand :rolleyes: :p |
Citaat:
en dit is geen r'n b party or whatever... maar je kunt ook naar de more gaan, want daar draait lacroix morgen:) |
bij mtv spitt events zijn het ineens de white boys die alle voorrondes winnen :o
maar XL the Venue heeft toch nog wel R'nB parties of zijn ze daar mee gestopt??? |
Oja nog een (misschien stomme) vraag. Is amsterdam s nachts gevaarlijk? Want wij hoorden van een vriend van ons als je s nachts in a'dam de eerste trein naar huis (haarlem) wil nemen dat je dan echt niet met z'n tweeen moet zijn.
Iemand hier ervaring mee :o ? |
Dat valt denk ik wel een beetje mee, als dat een sneltrein of intercity is stopt-ie maar op één station of helemaal niet, dat zal wel loslopen. Je moet veel meer uitkijken in stoptreintjes die naar plaatsen dichtbij gaan.
|
Citaat:
|
en hoe was het? waar zijn jullie naar toe geweest? :)
|
Bassline was kewl, maar duurde nogal lang voordat je binnen was. Heb een uur in de rij moeten wachten. En vervolgens was gewoon de halve zaal leeg toen we binnen kwamen (rond 2 uur). Erg logisch weer :rolleyes:
Maar daarna werd het al snel drukker. Ik heb me iig wel vermaakt :] |
Ik ben gister naar de skate wedstrijd op t museumplein geweest. Met Eric de Man, Benny Rodrigues en Junkie XL. Was echt geweldig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne... Nee Sven heeft niet gewonnen, de Japanner Takeshi Yasutoko wel. Terecht ook trouwens :p |
was hij er ook??? ....en zn broer?? ... vind dat die nog wat meer style heeft (y)
weet je wel hoeveelste sven is geworden?? |
Citaat:
Takeshi was echt abnormaal. Maar ik heb dr ook niet zoveel verstand van, kwam eigenlijk alleen voor de muziek :p |
mja..echt de man van de spins en flips... dus dan ben je vrij snel populair ;) ... maar ja..ik wist helemaal niet dat benny kwam draaien.... van JXL wist ik het wel maar vind benny's muziek wat beter (y) .....dan was ik ook wel even langsgekomen..
|
Citaat:
Ik had trouwen oogcontact met benny..... :o |
Citaat:
:P |
Citaat:
|
master in eyv represent :cool: (y)
|
Citaat:
Het was nogal slecht weer dus vriendinnetje van mij had geen zin om te treinen :( Maar aankomend weekend gaan we alsnog:) |
heel dit topic voor nix (n) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom maar een weekje later;) |
Ga volgende week dinsdag naar Escape!
AJIN Asian Party! http://www.ajin.nl/partyinfo/October14th2003.jpg Naja, als je een feestje met goede muziek(veel hiphop, R&B, Classix, Garage en soms beetje onverwachte dingen als hardcore/hardstyle/hardhouse of club of DnB), goede sfeer enzovoorts wil. Minpuntje(voor jou misschien) is misschien dat er weinig Nederlanders zijn en heel veel Aziaten. |
op dinsdag (n) :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha, ja dat heb je he, als je in Waalwijk woont.
|
klein beetje respect voor waalwijk graag ;) (y)
..maar ok.. je avatar is wel kinda funky |
Yep, Andre 3000.
|
shake it like a polaroid picture (y)
|
Heeeeeyyyyy yaaaa
tot zo ver mijn muzikale toevoeging |
Dit weekend maar weer es crossfader bezoeken :]
|
Citaat:
|
Hmm ja in de Melkweg.
Wat voor muziek is: Crossfader Old Hall: Aquasky vs. Masterblaster / (Mad) Ed MAX: Arnold ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |