![]() |
register
Ik heb een vraagje. Ik ben nu al maanden aan een probleem
aan op te lossen. Na wat gezocht te hebben kwam ik eindelijk de oplossing van het probleem tegen. Eindelijk....maar ja...ik begrijp niet wat ze precies bedoelen :-[[. Het probleem heeft te maken met het feit dat ik een athelon proccesor heb en mijn video kaart een geforce is. Zodoende loopt mijn com eens in de 5 a 10 min vast. Dat werkt dus niet echt. De oplossing is als volgt: U kunt dit probleem omzeilen door een LargePageMinimum DWORD-waarde toe te voegen aan HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Sessio n Manager\Memory Management en de waarde hiervoor in te stellen op 0xffffffff. Ten eerste kan ik het bestandje niet vinden. Ik heb wel een programma waarmee ik in het register kan kijken, maar ik zie het niet staan. En verder snap ik niet wat ze er precies mee bedoelen en wat ik moet doen. Hoop dat een van jullie mijn kan helpen Alvast erg bedankt!. Ps: Systeem is een windows xp home edition met een geforce 4. Er zit een athelon 1,7 ghz in. |
start -> uitvoeren -> 'regedit' intypen.
dan kijken naar de map HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contro l\Session Manager\Memory Management en een waarde toevoegen. als hij er niet staat, is het waarschijnlijk niet voor jou bedoeld? :confused: |
hij stond er dus wel in :bloos: Maar ik heb er nu dus een DWORD-waarde toegevoegd en de naam LargePageMinimum gegeven met de waarde 0xffffffff in die map. Klopt dit?
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |