Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Jongerencentrum (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=618729)

jeffo 03-10-2003 18:36

Jongerencentrum

Afgelopen maandagavond hebben diverse jongeren hun stem laten horen over de komst voor een nieuw jongerencentrum in de Blaricum Bijvanck. Dit alleen is helaas niet genoeg om de bestuurders van de gemeente te overtuigen. Het plan voor een groot jongeren centrum ligt er al 27 jaar, nu is het tijd om knopen door te haken. Jongeren hebben een 2de huis nodig waar ze kunnen chillen want uitgaan is gewoon te duur voor de jongeren.

Als er 1000 mailtjes worden ontvangen die gaan over de komst van dit jongerencentrum zijn ze overtuigd, Om mee te helpen kun je een mailtje sturen met je naam en leeftijd naar [*knip SPAM*]

Machiavelli 03-10-2003 18:38

Het enige wat die jongeren nodig hebben is een schop voor hun hol.

jeffo 03-10-2003 18:40

Citaat:

Machiavelli schreef op 03-10-2003 @ 19:38:
Je kan het mij niet verwijten dat je een vrouw hebt met een baard en dat je zelf impotent bent.

Stuur gewoon een mailtje en doe niet zo "volwassen"

Machiavelli 03-10-2003 18:44

Citaat:

jeffo schreef op 03-10-2003 @ 19:40:
Je kan het mij niet verwijten dat je een vrouw hebt met een baard en dat je zelf impotent bent.
Ik ben nog steeds een jongere.

Citaat:

jeffo schreef op 03-10-2003 @ 19:40:
Stuur gewoon een mailtje en doe niet zo "volwassen"
Nee, ik doe realistisch. Als die jongeren zo graag wat willen werken ze er maar zelf voor. En als er blijkbaar niet genoeg belangstelling voor is, gezien deze oproep, dan hebben ze maar mooi pech en dat heeft niks met volwassenheid te maken..

Anonymous John 03-10-2003 19:25

Laat ze maar lekker ergens anders chillen. Of nog beter, laat ze werk zoeken zodat ze hun tijd niet verspillen met niks doen. Hebben ze tegelijk ook nog geld om uit te kunnen gaan.

deadlock 03-10-2003 19:36

Citaat:

Machiavelli schreef op 03-10-2003 @ 19:38:
niet zo machiavellistisch he :p.
Kunnen jullie niet gewoon bij een van de jongens thuis gaan zitten. doen wij ook al jaren...... En of je je nou thuis verveelt of in een jongerencentrum, boeit toch niets

nare man 03-10-2003 19:42

Precies. Wat doe je in een jongerencentrum? Bier drinken, sigaretjes roken en tafelvoetbal spelen of poolen. Allemaal dingen die je in een kroeg ook kunt doen. Dus ik zie niet in waarom deze groep jongeren een privé-gelegenheid zou moeten krijgen als ze ook gewoon de kroeg in kunnen. Want zo duur is uitgaan niet. Ik kan altijd voor tien euro een leuke avond hebben, en als dat voor deze groep teveel is dan gaan ze maar werken.

Rabbi Daniel 03-10-2003 20:23

En nu gaat 'ie dicht. :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.