![]() |
????Simkaart aangepast????
Ik kreeg gister een sms-je van een 8 cijferig tel. nummer enne daar stond in: Simkaart is aangepast.
En verder nix, maarre ik wil weten waar dat op slaat dus dat zou even mooi zijn als jullie me dat konden vertellen!! :D |
Gewoon een grapje, een simkaart kan je niet remote aanpassen.
|
welk netwerk heb je? het oude O2 ???? want dan heb je een smsje ontvangen zodat er iets verandert in je netwerklijst dat er telfort komt te staan! had ik ook!
maja het kan ook iets anders zijn hoor! |
Juh dat kan goed, dat er in je display 'telfort' staat ipv. 'o2'. Kijk daar even naar of dat je is opgevallen, misschien na een herstart van je telefoon dat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
|
Ik heb KPN, maar mn vader zei dat hij het een paar maand terug ook al heeft gehad. Erg raar :confused:
|
dan is het idd erg raar! nu ben ik nieuwsgierig! houdt me op de hoogte!
|
je GSM netwerk provider kan dit doen...
|
had ik ook gekregen, maar even later kreeg ik SMSje van +316530990: Fout bij aanpassen GSM kaart, neem kontakt op met de Service Provider á329804
ik dacht eerst dat dit te maken had met dat ik me nummerbehoud aan had gevraagd voor me nieuwe GSM...maar schijnbaar dus niet. telefoon waar ik het op kreeg is met Hi Prepay, m'n nieuwe telefoon is met Telfort abonement... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat soort dingen.. |
Citaat:
|
Hmmm bekend 'probleem' dit doen ze om dingen aan te passen. Bel het nummer maar eens, dan hoor je een uitleg erover (als het goed is)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |