![]() |
Fles bier openknippen
Gister hield iemand mij een weddenschapje voor, namelijk dat je als je een fles bier helemaal onderwater houdt in een emmer water, dat je die vanaf de hals naar beneden zo kan openknippen met een normale schaar.
Wat denk je, zou dit lukken? |
nee, lijkt me niet, tis best dik glas
|
je kan wel een onder de alcohol zittend touwtje eromheen binden, aansteken en dan snel in koud water doen... dan heb je als het goed is 2 helfden ;)
|
ik kan alleen met water de onderkant eruit tikken.
|
Lijkt me erg stug.
|
Ik denk het niet, maar ik ga het es proberen :).
|
Ik zie niet in waarom dat zou kunnen als een fles onder water gehouden wordt. Maar ik zou zeggen probeer het, dan zie je het vanzelf.
|
geloof jij het? :rolleyes:
|
Dat geloof je toch zelf niet? Iedereen met een beetje verstand snapt dat je met een schaar nooit door zulk glas heen kunt komen. Het feit dat het een bierflesje is en het feit dat het onderwater gebeurt heeft er ook helemaal niks mee te maken.
|
Ik geloof WEL dat het niet gaat lukken :rolleyes:
|
Ja, en als je hem in water met aanmaaklimondade doet, kun je het flesje zo doormidden buigen.
|
|
Citaat:
|
dan moet je wel heel erg sterke handen en een sterke schaar nodig hebben, mocht het lukken
|
dat je hem onder water houdt maakt niks uit.
boven water lukt het niet (lijkt me) dus onder water ook niet |
Citaat:
|
FOOIJDONK zegt zonde van de bier!!
(y) |
Citaat:
het is dus HET bier. |
Citaat:
|
hmm, ik weet niet of dat kan.
je kunt bij die grolsch beugels wel de dop schuin erop zetten en dan keihard op de dop slaan, wat tot gevolg heeft dat de fles precies in 2-en breekt. wat je allemaal wel niet bedenkt en probeert op een avondje indrinken he :rolleyes: zo hebben we ooit ook uitgevonden dat je 2-euro munten kunt vastzetten in de bankschroef en dan het midden eruit kan slaan, om dat midden vervolgens te verwisselen met een euro van een ander land :rolleyes: |
Citaat:
kun je wel een of andere russische naam hebben, maar dat verhult het niet (y) |
Citaat:
Het kán gewoon niet, je kunt glas niet zomaar knippen. Je moet het snijden met een water- of zandstraal (bij industriële verwerking). |
Citaat:
prachtige opmerking :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ene kant zit lucht die eruit wil, andere kant water
drukverschil, en dus zou het misschien wel kunne gaan |
Citaat:
|
ROFL!!
machiavelli russisch *pinkt traantje weg* lijkt me neit doenbaar, maar lijkt me ook niet nuttig :) |
Dat doe ik gewoon boven water; gedurende de eerste paar jaren doet het nog pijn aan je lippen, maar alles went.
|
Citaat:
Port maken ze soms open met een hete tang, huppakee, hals er af. |
Probeer het.
|
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Heeft er al iemand een poging gedaan gisteravond?
Ik wou het proberen maar mn gouden kettingen bleven tussen de schaar hangen, zonde voor mn bling-bling. |
Ik wilde het proberen maar ik weet niet wat een schaar is.
|
Nee, lijkt me sterk.
|
Citaat:
is een pot nat rus of italiaan ze zijn allebei EUROPEAAN FOOIJDONK rijmt en dicht (y) |
Citaat:
|
alsof dat onder water ineens wel zou lukken
|
Citaat:
|
met deze schaar kan dat wel:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=383875 |
't proberen waard lijkt mij.
Maar ik ga het niet doen. |
Citaat:
(y) |