![]() |
vraagje
hoihoi beste mensen ik had een vraagje aan jullie...
ik zoek een trainer voor gta vice city ik heb wel wat codes gevonden op een site voor dat spel maar niet alle codes hebben ze er opgepleurd... weten jullie misschien waar ik die trainer kan downloaden? alvast bedankt greetz...Undertaker |
TRAINER?, GA TOCH MET PLAYMOBIEL SPELEN
ik zoek het ff op http://www.cheatplanet.net/trainers3/gtavc-trn.zip deze is volgens mij niet degene die ik zoek, maar mischien werkt het |
Citaat:
lets hope so |
|
Het is niet de bedoeling dat je anderen voor je laat zoeken, eerst zelf moeite doen.
|
het is ook niet de bedoeling dat je cheat :o
|
Citaat:
euuh, daarom bouwen de meeste makers van games ook cheats in ja ;P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom halen ze die toegang tot de cheats er ook niet uit bij het uitbrengen van de games :rolleyes: voor testers en ontwikkelaars hebben ze iets beters: debug |
Citaat:
En trouwens. Voor VC vind ik cheaten ook leuk. Ik stoor er ook niemand mee op internet, dus waarom zou ik het niet doen? Bij andere spellen, zoals bv resident evil. Zou je het hele spel verpesten door te cheaten/faq's te gebruiken. Maar dan nog, dat mag je toch zelf uitmaken? |
Net als of je niet zonder kunt :S
Het is een fucking makkenlijk spel en dan moet er nog een trainer komen ook ;) Je kunt je ook laten trainen bij een prof trainer. Of bedoel je dat niet. anders zoek je even op google ;) |
Ik heb op een gegeven moment ook een trainer gepakt.
Gewoon voor de leuk, niet om te gebruiken tijdens missies. Maar met GTA hoor je af en toe nou eenmaal ook lekker dom alles kapot te maken, en daar mag je best bij cheaten :> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |