![]() |
Zweven
Zweven
Een mooie dag Een fijn gevoel Ik straal het uit Heb weer een doel Wet waarde hard Ik ving het vlug Zo wonderschoon Ik wil niet terug Ik voel me licht En zweef nu rond Maar wil niet terug Terug naar de grond De herfst komt Ik ben niet bang Dat dit verdwijnt Het blijft zo lang Voelen Dat ik zweef Voelen Dat ik leef Vrijheid Is mijn doel Gevoelens O zo veel |
Je eerste vier strofen vind ik niet zo leuk, te simpel, het loopt wel goed, maar verder vind ik het niet zo goed eigenlijk. Je laatste strofe daarentegen vind ik wel mooi, alleen je laatste regel zou misschien mooier zijn als hij zou rijmen op leef of zweef. Ik weet alleen niet zo een twee drie hoe je het dan zou moeten doen.
|
ik vind de 3e strofe (vooral de laatste 2 regels) erg leuk, de laatste strofe is erg mooi!
|
Ik vind dit een erg goed gedicht! Mooie beeldspraak, en de laatste strofe is inderdaad erg goed... Ik vind 'beweeg' wel mooi op leef/zweef rijmen, maar ik weet niet hoe je dat kunt toepassen eigenlijk. Nog één vraagje: wat bedoel je met 'wet waarde hard'?
|
Citaat:
daar moest staan: 'het waaide hard' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |