![]() |
wiens ''style'' van Lifestyle?
Naar aanleiding van de fototopic van deze maand waar veel positieve opmerkingen worden gemaakt: Op wie zou jij wel willen lijken (qua stijl)? En waarom?
evt.: als je je eigen stijl moest veranderen .. |
Het is niet dat ik mijn eigen stijl het vetst vind, maar ik denk toch dat mijn eigen stijl het beste bij me past. Ja, dit klinkt lekker alto:)
|
Arun heeft stijl (y) Maar zijn stijl kopiëren, neuh.
|
Oke ik pas het aan:
Als je je eigen stijl moest veranderen .. |
Citaat:
|
dit topic is best wel waardeloos eigenlijk(n) :o
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/10716.jpg
je hebt mooie mensen zonder leuke stijl en je hebt ook mooie mensen met stijl (y) ViTa dus als ik moest veranderen budkisser :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind de stijl van evy helemaal geweldig!!!!!!!! :rolleyes: |
Citaat:
Ik bedoel niet dat je hun stijl dus zou moeten kopieëren, maar meer wat je waardeert |
Citaat:
|
uhm... tough one..
ikke.. uhm.. weet t eigenlijk niet.. al zijn er hier wel véél stijlvolle mensen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
who is the budkisser now? :p Maar anyways, thanks. :cool: :o |
Citaat:
|
Niemand
|
ik
|
Hm, als ik in het fototopic en 'wat heb jij aan' topic kijk vind ik de stijl van Noé wel leuk. Beetje simpel, maar het kan er wel tof uitzien. Het is niet zo dat ik haar stijl helemaal zou gaan kopieren, maar dingetjes eruit plukken. (y)
|
Wat een geweldige bril Vice (y)
hmm... ff denken. cHa0s. Ja ik zou 'n goeie stoere punker zijn (y) |
Dit vind ik best een moeilijke vraag, maar als ik dan toch moet kiezen... nog steeds moeilijk.
Ik vind het tuttige van Rodina vaak leuk (tinteretto mixed with pearls ;)), en de alternatieve invloeden van Hermione. (ja hermie ik meen het!) Verder vind ik de kleding van roos/nuck/esmée (ik noem jullie even in 1 adem) ook leuk, maar meer voor een basic schooldag. Misschien iets te netjes voor mij. Het wordt dus een mix van die 3. (Dan kom ik eigenlijk weer op mijn eigen stijl uit, maar het gaat om het idee) ;) |
Citaat:
|
Ik snap de vraag niet helemaal. Je koopt toch zelf je kleren, dus uiteindelijk wil je toch alleen op jezelf lijken? Goed, ik zou best 't figuur van bijv. bertbart willen hebben, maar zijn kleding past niet bij mij, dat wat ik draag wel.
|
Moet je iemands stijl willen hebben of mag je ook gewoon iemand willen hebben ?
Als het om stijl gaat, wil ik niemands stijl, enkel het buget van enkele forumers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ehm ik vind vanalles leuk.. bv. Noé is lekker hip, maar ik vind 't wel relaxed om ook wat makkelijke dingen in m'n kast te hebben :) Ennehm dat standaard kakstijltje vind ik weer saai... moeilijk om echt forummers te noemen :) Voor jongens vind ik ADHD leuk gekleed... maar dan met invloeden van Bart en Teun ofzo ;) |
zeg athell-nare man laat het gechat even achterwege
ik weet niet wiens stijl ik zou willen hebben. van sjeherezade misschien? |
Citaat:
Zowaar een vreemde gewaarwording...hmbl hmbl. |
WOah jullie zijn elkaars wannabe.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |