![]() |
K3
Misschien voelen jullie je te goed voor K3, zeggen jullie dat het kutmuziek is om stoer te zijn, schamen jullie je ervoor als je K3 stiekem toch leuk vind... (n)
Of zijn er toch mensen die, net als ik, K3 toch heel erg leuk vinden? Het is zulke leuke, gezellige, vrolijke muziek!! :) |
je moet het ze inderdaad nageven dat het vrolijk is...
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het ronduit kut. Een paar huppelende, in de orale fase blijven hangende, dertigers, die een beetje blij lopen te doen voor een stel verveelde kleuters. Maar ach, als die kinderen het leuk vinden zal ik ze niet met een tomahawk afslachten. |
ik hou niet van vrolijke muziek
|
oh, en verder ben ik het eens met 86dagreed (Y)
|
Ik vind ze niet leuk, vervelende melodietjes en domme txten. Maar op zich vind ik ze dan wel weer beter dan de mkids (weet niet of die bekend zijn hier?), ik vind het aanvaardbaarder dat je voor die leeftijd over teleromeo en aanverwanten zingt dan over Rumble in de jungle en apen enzo...
Maar ik vind buiten dat ze enorm slim zijn om zo ontzettend veel te verdienen met ontzettende onzin, ze enorm dom overkomen en of dat gespeeld is of niet, daar erger ik me ook aan: interviews worden uitgegiecheld ipv uitgepraat. |
Ik voel me daar idd te goed voor :cool:.
|
ik vind ze zeker wel goed.
ik leer elke keer wel wat van hun teksten. normen en waarden enzo. hersenspoeling op een schijfje. |
ik luister liever naar henk westbroek dan k3, en dat zegt wat...
|
Ik vind het idd kut maar ben de doelgroep dan ook niet.. dus kan er verder niet mee zitten.
|
Citaat:
|
Hmm ik vind ze wel geil eigenlijk.
|
ík vind ze ook erg grappig hoor. sommige nummers sta ik zelfs keihard mee te janken:| laag eigenlijk, hè?;)
|
Ik kan er niet lang naar luisteren...ik vind het leuk voor ze dat ze succes hebben enzo, maar mij moeten ze er niet mee lastig vallen
|
als ik vrolijk ben, kan ik die muziekjes wel hebben joah :)
maar verder tsjah... kan behoorlijk irritant zijn. |
Citaat:
Ik zou het overigens niet kunnen hebben als ik vrolijk was. Ik zou direct een cd van Mogwai erachteraan luisteren om het recht te trekken. |
het is leuk om met je buurkindjes te zingen als je aan het oppassen bent.
maar op andere dagen vind ik het irritante muziek.:) |
damnit nu heb ik k3 in mn hoofd zitten:mad:
|
Citaat:
|
ach ja , nog maar eens een bewijs dat die Belgen leukerds zijn (y)
:). |
Ik voel me daar te goed voor. :p
|
Ik vind er niets aan.
|
Ik word simpel van alles en iedereen dat het schijnbaar 'cool' vindt om k3 stoer te vinden. :rolleyes:
[alles en iedereen boven de eh, 10? iig] |
K3 is leuk!(y):o
Ik word altijd blij van die liedjes! |
he bah, alleen dat belgische accent al kan ik niet uitstaan.
|
ik heb er niks mee maar ook niks tegen
86dagreed, waarom begin jij je zin met: zeg fucko daar schiet je toch ook niks mee op? |
peaceflower is de grootste nicht die ik hier sinds tijden gezien heb.
|
Citaat:
Eyo Mama! |
Citaat:
*proest* (y) |
stiekem soms wel leuk :o
|
ik vind het eerlijk gezegd niet echt muziek waar ik nou de hele dag naar zou willen luisteren. (ook niet voor een paar minuten)
|
ik heb een week geleden een volledige clip bekeken zonder dat ik wegzapte, en dat vond ik behoorlijk knap van mezelf (y)
|
Citaat:
|
Muziek met teksten die nergens overgaan is geen muziek te noemen.
En de muziek zelf van hun is ook kut dus het is gewoon kut. |
Citaat:
oh yeah:) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De teksten van K3 gaan wel degelijk ergens over. Er zit vaak ook nog een boodschap in. En ze verpakken het in een positieve, vrolijke nummers. Wat is daar mis mee? 'Te gemaakt vrolijk'? Is nog altijd beter dan 'te gemaakt depressief'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind wel grappig
als ik kinderen had was ik zeker met ze naar concert van ze gegaan :D |
ja, oke, ik geef het toe.
stiekem ken ik alle dansjes uit mn hoofd. :| |
Citaat:
Ik vind hun muziek niet te pruimen, daar voel ik me goed voor, veels te goed (y) |
Briljant concept wel. Probeer zoveel mogelijk boterhammendozen, dekbedovertreks, pennen, kaftpapier, rugzakken,... te verkopen aan de doelgroep 4 tot 10 jaar en wordt er stinkend rijk mee (de ouders daarentegen).
een van de meisjes is er trouwens met hun getrouwde manager Gert (van Gert en Samson voor de insiders) vandoor gegaan. :evil: (je zou ze het niet nageven) best wel kutmuziek overigens. het blijft jammer genoeg enorm hangen in je hoofd. |
Citaat:
maar ik vind het een beetje muziek met een laag en kortdurend vermaakniveau, ik wil het weleens luisteren, maar geef het bij het tweede liedje toch al op eigenlijk, ik zou het niet op mijn discman een dag mee kunnen nemen en een paar keer kunnen luisteren.. nee, de tekst is belangrijk, en een goed doordacht ritme en variatie ook :rolleyes: |
Als ik vrolijke muziek wil luister ik wel naar Jazz Jamaica of Catch 22 ofzo. Zoiezo vind ik de tekst helemaal nergens over gaan en krijg ik er ook geen bepaalt gevoel bij als ik het hoor. Tis gewoon net zoals een tv die ergens aanstaat zonder dat iemand er naar kijkt. Het doet me gewoon niks.
|
Citaat:
|
K3 is cool.
K3 is niet echt 'gemaakt' voor een oudere doelgroep. maar ik vind het enorm leuk dat de kids het leuk vinden. hebben zij ook nog iets. Citaat:
|
K3 is uber.
Het wordt regelmatig gedraaid op deathrock/new-wave feestjes. How about that? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |