Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Onze jeugd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=619082)

lucy48 04-10-2003 00:01

Onze jeugd

Is iemand hier naartoe geweest?
En zo ja: wat vond je er van?

Magicgirl 04-10-2003 14:13

viel me erg tegen (zie voor (beetje) meer info Idols 2 topic)

Daangerous 04-10-2003 17:13

heb zeer veel slechte verhalen gehoord...
maarjah aan de andere kant: waarom zou je in godsnaam naar "onze jeugd" gaan. ben niet van plan te gaan, en zal ook niet gaan.

Chloe Siere 04-10-2003 18:52

meer info misschien? nog nooit van gehoord.

moya. 04-10-2003 18:55

ben er naar toe geweest en vond het ronduit kut, vond dat er erg slecht geacteerd werd , het vooral was behoorlijk voorspelbaar , en af en toe zeer langdradig,

lucy48 05-10-2003 00:12

Ik ben er toch maar naartoe gegaan, en vond het eigenlijk hartstikke leuk.
Vooral Teun Kuilboer vind ik erg goed spelen, Johnny de Mol af en toe iets te schreeuwerig.
Maar ik vond het het geld wel waard

Daangerous 05-10-2003 00:44

geef me 1 reden om er naar toe te gaan... Mensen die dit goed vinden, weten echt niet wat toneel is, sorry

lucy48 06-10-2003 13:50

Citaat:

Daangerous schreef op 05-10-2003 @ 01:44:
geef me 1 reden om er naar toe te gaan... Mensen die dit goed vinden, weten echt niet wat toneel is, sorry
Goed en leuk is wat anders, voor mij is het belangrijker dat het leuk is dan dat het goed is. Het was leuk en dat is reden genoeg om er heen te gaan. Toch?
En trouwens, "mensen die dit goed vinden, weten niet wat toneel is",van mij mag je dat vinden hoor, daarnietvan, maar volgens mij kun je niet echt oordelen als je er niet geweest bent.

Elpida 06-10-2003 14:02

Mijn moeder had mij ongevraagd een kaartje gekocht, want het leek me niet erg leuk. Ben er toch naar toe geweest.

Sterke afrader! Het was zo verschrikkelijk saai en langdradig. Het gaat helemaal nergens over, er gebeurt niks. Het was zelfs zo erg dat ik soms wilde opspringen en schreeuwen of het nu eindelijk eens afgelopen is.
Als het kon was ik tijdens de voorstelling weggegaan.

scala 06-10-2003 14:17

Citaat:

Daangerous schreef op 05-10-2003 @ 01:44:
je hoeft er niet naar toe:] maar die laatste opmerking slaat nergens op, natuurlijk is het toneel. Of het goed toneel is, is echter iets anders. Maar het is in die zin goed imho, dat het hierdoor meer jongeren trekt naar het theater, wat in z'n geheel geen kwaad kan, maar juist (y) is.

Voor meer informatie btw, klik hier.

lucy48 06-10-2003 14:30

Citaat:

Charmed Prue schreef op 06-10-2003 @ 15:02:
Het was zelfs zo erg dat ik soms wilde opspringen en schreeuwen of het nu eindelijk eens afgelopen is.

Overdrijven is ook een kunst...

lucy48 06-10-2003 14:30

Citaat:

scala schreef op 06-10-2003 @ 15:17:
je hoeft er niet naar toe:] maar die laatste opmerking slaat nergens op, natuurlijk is het toneel. Of het goed toneel is, is echter iets anders. Maar het is in die zin goed imho, dat het hierdoor meer jongeren trekt naar het theater, wat in z'n geheel geen kwaad kan, maar juist (y) is.

Voor meer informatie btw, klik hier.

helemaal mee eens

Daangerous 06-10-2003 14:53

Citaat:

scala schreef op 06-10-2003 @ 15:17:
Maar het is in die zin goed imho, dat het hierdoor meer jongeren trekt naar het theater, wat in z'n geheel geen kwaad kan, maar juist (y) is.[/URL]
Dat vind ik dus juist het slechte van deze voorstelling. Ik ben sowiezo geen fan van voorstellingen met dit doel, maar als je zo'n slecht voorbeeld geeft, zal "de jeugd" alleen maar minder naar het theater gaan... het kan dus wel kwaad

scala 06-10-2003 16:25

Citaat:

Daangerous schreef op 06-10-2003 @ 15:53:
Dat vind ik dus juist het slechte van deze voorstelling. Ik ben sowiezo geen fan van voorstellingen met dit doel, maar als je zo'n slecht voorbeeld geeft, zal "de jeugd" alleen maar minder naar het theater gaan... het kan dus wel kwaad
Ok, als het een slechte voorstelling is dan heb je wat dat betreft gelijk. Dat spreekt voor zich:] Maar het blijft toneel. Verder heb ik trouwens alleen maar positieve reacties gehoord vh publiek dus het zal wel meevallen.

lucy48 06-10-2003 21:28

Citaat:

Daangerous schreef op 06-10-2003 @ 15:53:
Ik zal hierdoor niet minder naar het theater gaan, ik denk dat het een kwestie van smaak is
En als "de jeugd" zo weinig naar het theater gaat, dan zullen ze er weinig verstand van hebben, en is het leuke toch belangrijker dan het goede aan zo'n voorstelling

Daangerous 06-10-2003 21:40

Citaat:

lucy48 schreef op 06-10-2003 @ 22:28:
Ik zal hierdoor niet minder naar het theater gaan, ik denk dat het een kwestie van smaak is
En als "de jeugd" zo weinig naar het theater gaat, dan zullen ze er weinig verstand van hebben, en is het leuke toch belangrijker dan het goede aan zo'n voorstelling

misschien is dat wel het punt... maar je kunt de jeugd zo makkelijk voorlichten... het is gewoon makkelijker om naar een goede film te gaan, dan om naar een goed toneelstuk te gaan. daarvoor zullen bepaalde acteurs toch echt bekendheid moeten krijgen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.