![]() |
Onze jeugd
Is iemand hier naartoe geweest?
En zo ja: wat vond je er van? |
viel me erg tegen (zie voor (beetje) meer info Idols 2 topic)
|
heb zeer veel slechte verhalen gehoord...
maarjah aan de andere kant: waarom zou je in godsnaam naar "onze jeugd" gaan. ben niet van plan te gaan, en zal ook niet gaan. |
meer info misschien? nog nooit van gehoord.
|
ben er naar toe geweest en vond het ronduit kut, vond dat er erg slecht geacteerd werd , het vooral was behoorlijk voorspelbaar , en af en toe zeer langdradig,
|
Ik ben er toch maar naartoe gegaan, en vond het eigenlijk hartstikke leuk.
Vooral Teun Kuilboer vind ik erg goed spelen, Johnny de Mol af en toe iets te schreeuwerig. Maar ik vond het het geld wel waard |
geef me 1 reden om er naar toe te gaan... Mensen die dit goed vinden, weten echt niet wat toneel is, sorry
|
Citaat:
En trouwens, "mensen die dit goed vinden, weten niet wat toneel is",van mij mag je dat vinden hoor, daarnietvan, maar volgens mij kun je niet echt oordelen als je er niet geweest bent. |
Mijn moeder had mij ongevraagd een kaartje gekocht, want het leek me niet erg leuk. Ben er toch naar toe geweest.
Sterke afrader! Het was zo verschrikkelijk saai en langdradig. Het gaat helemaal nergens over, er gebeurt niks. Het was zelfs zo erg dat ik soms wilde opspringen en schreeuwen of het nu eindelijk eens afgelopen is. Als het kon was ik tijdens de voorstelling weggegaan. |
Citaat:
Voor meer informatie btw, klik hier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als "de jeugd" zo weinig naar het theater gaat, dan zullen ze er weinig verstand van hebben, en is het leuke toch belangrijker dan het goede aan zo'n voorstelling |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |