![]() |
Voorprogramma beter dan hoofdact
Noem er nog eens een paar:
Muse Hoofdact Cave-in Support act Ahoy Frank Black hoofdact Serafin supportact Melkweg Incubus hoofdact Hundred Reasons Supportact 013 |
'beter' is zo relatief.. en ik weet er nou eventjes geen..
|
A Perfect Circle was beter dan de Deftones
Sophya beter dan Clan of Xymox ...:) |
Ik heb hundred reasons toen gemist :(. Kut-ex.
Dredg bij Alien Ant Farm Boy hits car bij Crazytown (ging ook voor BHC) A Perfect Circle bij Deftones Dreadlock Pussy bij Disturbed Agresion bij Ratos de Porao Less than Jake bij Therapy? Concubine bij Laberinto Agresion bij Stigmata |
Citaat:
a perfect circle was duidelijk beter dan deftones - ahoy antiproduct was beter dan murderdolls (ik kwam voor antiproduct, dus wees niet geschokt) - melkweg vorig jaar anti-flag was beter dan millencolin - 013 vorig jaar whirlwind heat was beter dan the white stirpes - tivoli vorig jaar en verder kan ik niets verzinnen |
Support: Midtown
Head: Grade Support: Feverdream Head: The Icarus Line Support: Favez Head: Chokebore Support: Last days of april Head: Sensefield Support: Favez Head: 35007 Support: APC Head: Deftones |
Citaat:
Die shows had ik ook wel willen zien. vooral grade :'( |
Sentenced bij Lacuna Coil
|
Citaat:
erm. verder weet ik niet echt. eigenlijk alleen maar stomme supports die iets beter waren dan de stommere hoofdact! |
Hoofdact: Horna
betere supports: Salacious gos, Behexen |
Heideroosjes hoofdact
Shandon support Heideroosjes hoofdact Akoestische Ramones coverband (naam kwijt) support Undeclinable hoofdact Against Time support |
Citaat:
|
3 doors down hoofdact
het voorprogramma was beters (in de 013, half jaarke geleden ofzo) uuuuuhm iets met dead ofzo :confused: |
Citaat:
|
toen in de melkweg reel big fish niet doorging en flogging molly (als support act zijnde) maar een hele show ging geven.. toen was duidelijk de support act beter dan de hoofd act
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteren..
Big Wig was leuker/beter dan No Use For A Name.. Lost Prophets bij Linkin Park.. Vast nog wel mee.. Maar kan me nu ff niet herinneren.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoofdact: Fantomas
Support: Ex-girl De Baroeg Fantomas vond ik maar vreemde schreeuw metal. Ex-girl was grappig, electronisch en zeer japans. Hoodact: Live, Coldplay 'Support': Supergrass Goffertpart Okee, eigenlijk was Supergrass geen echte supportact, maar ze speelden veel korter en weinig mensen daar konden ze. Het optreden was iedergeval geweldig... |
Head = Deftones
Support = APC Head = Taproot Support = Pulse Ultra ja en verder er... niks |
Citaat:
theory of a deadman ? |
voorprogramma: mark foggo's skasters
hoofdact: slackers dacht ik ... |
Citaat:
tja verder.... hmm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Support: The Sheer
Hoofdact: Krezip |
support: hypocrisy
hoofdact: dimmu borgir |
Citaat:
stephan, wat doe je me aan:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
support - The Shandon
head - Heideroosjes support - de hardheid head - the slackers en vast nog wel een paar waar ik nu ff niet op kan komen.. |
Citaat:
yup |
was ook op 2 oktober in de HMH
Hoofdact: Kelly Rowland Voorprgramma: Outlandish Mensen die zijn geweest (kaartjes werden uitgedeeld op school en ik had er geen :() zeiden allemaal dat Outlandish veel beter was en Kelly Rowland zeg maar.. jah.. kut was :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm. Face Tomorrow hoofd, Against Time voorprog. Hmmmm. Ja dat was het wel denk ik. edit: nee dat was het niet, straks de Ataris met Matchbook Romance in 't voorprogramma Maar ik denk eigenlijk niet dat die naar NL komen :( |
dacht ik net aan:
voorprogramma: motion city soundtrack hoofdact: sugarcult |
Hoofdact: Kittie
Voorprogramma: Shadow's Fall Kittie was echt belachelijk slecht, Shadows Fall was heel erg vet :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |